اخبار فناوری

رندر کامل گوگل پیکسل فولد به همراه ابعاد و اندازه صفحه نمایش گوشی منتشر شده است

اخیراً جزئیات بیشتری در مورد تلفن تاشو Google Pixel Fold به صورت آنلاین منتشر شده است و طبق آخرین رندرهای این دستگاه، به نظر می رسد که بسیار بزرگتر از آن چیزی است که قبلاً فکر می کردیم. رندرهای جدید Pixel Fold نیز رندر اولیه این گوشی را تایید می کند که حدود یک ماه پیش به بیرون درز کرده بود.

رندر Google Pixel Fold

افشاگر معروف OnLeaks این ادعا می‌کند که Google Pixel Fold در صورت باز شدن ابعاد 158.7 x 139.7 x 5.7 میلی‌متر خواهد داشت که کمی عریض‌تر از Oppo Find N و در همان ارتفاع است. با این حال، دستگاه به طور قابل توجهی عریض تر و کوتاه تر از Galaxy Z Fold 4 است که در دست گرفتن آن را سخت تر می کند. این دستگاه همچنین از گوشی‌های تاشو اوپو و سامسونگ باریک‌تر خواهد بود، اما برآمدگی بزرگ دوربین ضخامت آن را به 8.3 میلی‌متر افزایش می‌دهد.

رندر Google Pixel Fold

رندر Google Pixel Fold

OnLeaks همچنین فاش می کند که Google Pixel Fold دارای یک صفحه نمایش داخلی 7.69 اینچی تاشو با یک قاب در پایین و بالای صفحه و یک دوربین سلفی و یک صفحه نمایش خارجی 5.79 اینچی با یک سوراخ در مرکز خواهد بود. فاش کننده همچنین رندرهایی با وضوح بالا را به اشتراک گذاشته است که طراحی دستگاه را تأیید می کند که اولین بار ماه گذشته شاهد آن بودیم.

همانطور که در رندرها مشاهده می کنید، گوگل پیکسل فولد یک ماژول دوربین نواری در پنل پشتی خود دارد که شبیه پیکسل 7 پرو است اما به لبه دستگاه نمی رسد. این گوشی دارای دوربین سه گانه، فلاش LED و میکروفون است که هنوز جزئیات سنسورهای استفاده شده مشخص نیست. صفحه نمایش پوششی دستگاه دارای لبه های گرد و حاشیه های ضخیم خواهد بود و صفحه نمایش اصلی تاشو نیز از حاشیه های ضخیم بهره می برد. دکمه های پاور و تنظیم صدا پیکسل فولد در لبه سمت راست آن قرار دارند و دکمه پاور به عنوان اسکنر اثر انگشت عمل می کند.

اگرچه OnLeaks جزئیات بیشتری در مورد سخت افزار Pixel Fold به اشتراک نمی گذارد، ما معتقدیم که تراشه Tensor G2 گوگل به این گوشی قدرت می دهد. در بخش نرم‌افزاری، پیکسل فولد احتمالاً اندروید 13 را با چند ترفند اجرا می‌کند تا به کاربران کمک کند حداکثر استفاده را از نمایشگر تاشو خود ببرند. شایعات حاکی از آن است که گوگل می تواند Pixel Fold را در ماه می سال آینده با قیمت 1799 دلار عرضه کند، اما برای اطمینان باید چند ماه صبر کنیم.

نظر شما در مورد رندر کامل گوشی گوگل پیکسل فولد و طراحی آن چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا