اخبار فناوری

رندر و مشخصات OnePlus Nord CE 3 Lite + قیمت احتمالی فاش شد

وان پلاس تایید کرده است که گوشی هوشمند میان رده جدید خود را در تاریخ 4 آوریل (15 آوریل) برای بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد. هندزفری Nord Buds 2 نیز همراه با این گوشی هوشمند معرفی خواهد شد. در حال حاضر افشاگر معروف، یعنی SnoopyTech، مشخصات و رندرهای OnePlus شمال CE 3 Lite قیمت این دستگاه در بازارهای اروپایی نیز مشخص شده است. با مایفون مگ منتظر جزئیات این خبر جدید باشید.

رندرهای New Nord CE 3 Lite جزئیات طراحی این گوشی را نشان می دهد

رندرهای منتشر شده از OnePlus Nord CE 3 Lite طراحی صفحه تخت این دستگاه را به نمایش می گذارد. همچنین به نظر می رسد که قاب پشتی این گوشی برای استفاده راحت تر کمی خمیده است. این دستگاه در رنگ های لیمویی و خاکستری عرضه خواهد شد. دکمه پاور در سمت راست و دکمه های صدا و ورودی سیم کارت در سمت چپ قاب این گوشی تعبیه شده است. لبه پایینی قاب دارای پورت USB Type-C، جک 3.5 میلی متری هدفون و خروجی بلندگوی اصلی خواهد بود.

رندر OnePlus Nord CE3 Lite

قاب پشتی OnePlus Nord CA3 Lite سه لنز دوربین را در خود جای می دهد. دوربین اصلی این گوشی هوشمند دارای رزولوشن 108 مگاپیکسلی است و دو دوربین 2 مگاپیکسلی (یکی برای تشخیص عمق و دیگری برای عکاسی ماکرو) در کنار آن قرار خواهد گرفت. صفحه نمایش 6.72 اینچی این اسمارت فون دارای رزولوشن FullHD+ و نرخ رفرش 120 هرتز است.یک سوراخ پانچ در مرکز نیمه بالایی نمایشگر این دستگاه دیده می شود. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی این گوشی با دیافراگم f/2.4 درون آن سوراخ قرار دارد.

رندر جدید از OnePlus Nord CE 3 Lite

بر اساس این گزارش گیزموچیناتراشه اسنپدراگون 695 قدرت پردازش مورد نیاز برای Nord CE 3 Lite 5G را فراهم می کند. یکی از نسخه های این گوشی با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود. این گوشی هوشمند از کارت حافظه Micro SD نیز پشتیبانی می کند. این دستگاه دارای باتری 5000 میلی آمپری با ظرفیت بالا بوده و از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند. OnePlus Nord CE 3 Lite به طور پیش فرض با اندروید 13 و سیستم عامل اکسیژن 13 عرضه می شود. این گوشی قرار است دو آپدیت اندروید و تا سه سال آپدیت امنیتی گوگل را دریافت کند.

بنچمارک OnePlus Nord CE 3 Lite Geekbench مشخصات این گوشی را فاش کرد.

OnePlus Nord CA3 Lite قیمت 329 یورو خواهد داشت

گفته می شود قیمت OnePlus Nord CE 3 Lite تنها 329 یورو خواهد بود. احتمالا این قیمت نظر بسیاری از کاربران را به Nord CE 3 Lite جلب کند. نظر شما در مورد این گوشی هوشمند آینده وان پلاس چیست؟ آیا گوشی بهتری با قیمت زیر 350 یورو سراغ دارید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا