اخبار فناوری

رندر سونی Xperia 1V قبل از اعلام رسمی به بیرون درز کرد

شایعاتی در مورد سونی اکسپریا 1 مارک 5 می شنویم این دستگاه پرچمدار 2023 ژاپنی ها خواهد بود. اگر منتظر جدیدترین پرچمدار برتر سونی بودید، خبرهای خوبی برای شما داریم. امروز رندر سونی Xperia 1 V قبل از اعلام رسمی به بیرون درز کرد.

رندر Sony Xperia 1 V

رندر Xperia 1 Mark 5 توسط OnLeaks منتشر شده است. طراحی Sony Xperia 1V اولین چیزی است که به ذهن می رسد. این گجت ظاهری شیک و مدرن با حاشیه های کمتر ارائه می دهد. طراحی کلی شبیه به Xperia 1 IV اصلی است، با یک دوربین سه گانه در یک جزیره دوربین برجسته.

سونی اکسپریا 1 مارک 5

سونی اکسپریا 1 مارک 5

Sony Xperia 1V احتمالاً از پردازنده Snapdragon 8 Gen2 بهره می‌برد که آن را به یکی از قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند موجود تبدیل می‌کند. همانطور که انتظار می رفت، تعداد زیادی از پرچمداران پریمیوم و حتی مدل های اقتصادی بیشتری که به دنبال نام 2023 هستند به این تراشه مجهز خواهند شد.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه دوربین سه گانه Sony Xperia 1V است. گفته می شود این گوشی هوشمند دارای قابلیت های عکاسی بسیار خوبی است که به کاربران اجازه می دهد به راحتی عکس ها و خاطرات زیبایی خلق کنند. تنظیمات دوربین می تواند شامل یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی باشد.

یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی نیز در قسمت جلویی پیش بینی می شود. همانطور که می دانید سونی هرگز در پرچمداران خود از بریدگی یا سوراخ استفاده نکرده است و این دوربین در لبه بالایی صفحه نمایش طراحی شده است که حاشیه بسیار کمی دارد.

جک هدفون، دکمه دوربین و دکمه قفل با حسگر اثر انگشت در لبه سمت چپ دستگاه قرار دارند. این گوشی هوشمند همچنین دارای دکمه تنظیم صدا در همان سمت و همچنین یک پورت مرکزی USB-C در پایین، در کنار سینی سیم کارت است.

Sony Xperia 1 Mark 5 می تواند به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و 16 گیگابایت رم مجهز شود. ابعاد دستگاه بر اساس رندر منتشر شده 161.0 x 69.3 x 8.5 میلی متر است.

آیا منتظر پرچمدار جدید سونی هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا