اخبار فناوری

دلایل تاخیر در عرضه سری گلکسی اس 23 توسط سامسونگ چیست؟!

سامسونگ هر سال در تاریخ معینی، نسل بعدی گوشی های سری گلکسی اس خود را به عنوان پرچمدار آن سال معرفی می کند. طی چند سال گذشته، نه تنها سامسونگ، بلکه تمامی شرکت ها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده اند. با این حال، ارزش بررسی و دیدن دلایل تاخیر در عرضه سری گلکسی S23 توسط سامسونگ را دارد. با مایفون مگ با

دلایل تاخیر در عرضه سری گلکسی اس 23 توسط سامسونگ چیست؟!

سری گلکسی اس 23 سامسونگ اولین عرضه جهانی عمده سری گوشی های هوشمند بزرگ در سال 2023 خواهد بود و به این ترتیب، همه نگاه ها به این دستگاه های جدید است. طبق معمول در این زمان از سال، شایعات فراوان است. به عنوان مثال، این سری از پرچمداران سامسونگ تنها از یک چیپست اورکلاک می شوند اسنپدراگون 8 نسل 2 این محصول توسط Samsung Foundry تولید خواهد شد.

دلایل تاخیر در عرضه سری گلکسی اس 23

سرعت کلاک هسته X-3 با کارایی بالا در این تراشه بر روی 3.32 گیگاهرتز کار می کند، در مقایسه با 3.2 گیگاهرتز برای همان هسته در نسخه معمولی تراشه تولید شده توسط TSMC. شایعه شده است که دوربین اصلی پشت گلکسی اس 23 اولترا، سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی سامسونگ است، اگرچه به نظر می رسد این سنسور با سنسور 200 مگاپیکسلی که سامسونگ برای Motorola Edge 30 Ultra و Xiaomi 12T تولید می کند متفاوت است. با این حال، آژانس نظارتی چینی TENAA، هنگام انتشار مشخصات گلکسی اس 23 اولترا، به همان سنسور 108 مگاپیکسلی استفاده شده در گلکسی اس 22 اولترا اشاره می کند.

Galaxy S23 در Geekbench دیده شد. امکان استفاده از CPU و GPU اورکلاک شده

به گزارش NotebookCheck، جدیدترین شایعه سری گلکسی S23 توسط یک افشاگر سرشناس و باسابقه توییتر با نام کاربری @TheGalox_ منتشر شده است. او در یادداشتی نوشت که انتظار دارد این گوشی ها در اواسط تا اواخر فوریه عرضه شوند. او در این زمینه مدعی است که تاخیر در تاریخ عرضه مورد انتظار این سه گوشی به دلیل ناتوانی سامسونگ در تصمیم گیری در مورد ساختار قیمت نهایی آن است.

به گزارش خبرگزاری PhoneArenaقیمت گذاری بدیهی است که اهمیت دارد، به خصوص وقتی صحبت از بازار رقابتی گوشی های هوشمند پرچمدار باشد. بنابراین ممکن است سامسونگ برای اطمینان از بررسی مناسب بازار از نظر رقابت، اقتصادی، عرضه و تقاضا و سایر عوامل به زمان بیشتری نیاز داشته باشد. اگر این افشاگری ها صحت داشته باشد، به نظر می رسد این خبر در مورد تاخیر دیری نخواهد آمد. بر اساس این توییت، تاخیر ممکن است تا دو هفته یا کمتر باشد.

اسنپدراگون 8 نسل 2 اورکلاک شده توسط سامسونگ برای گلکسی اس 23 تولید خواهد شد

او در توییت خود گفت: “سری Galaxy S23 برای عرضه در اواسط فوریه برنامه ریزی شده است. تصمیم گیری در مورد قیمت دستگاه ها معرفی زودهنگام آن را به تعویق می اندازد. اگر دست من بود قیمت این دستگاه 799 دلار و 899 دلار بود. و 1,199 دلار امسال، گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا در 9 فوریه معرفی و در 25 فوریه عرضه شدند. امید می رفت که سامسونگ سری گلکسی S23 را در هفته اول فوریه معرفی کند.

همچنین هر سه دستگاه را در 17 فوریه عرضه خواهد کرد، یعنی کمی بیش از یک هفته زودتر از عرضه سال گذشته. فقط باید به یاد داشته باشید که تا زمانی که خود سامسونگ اعلامیه ای نداشته باشد، نمی توانیم دقیقاً به شما بگوییم که سری گلکسی S23 چه زمانی معرفی و عرضه می شود. به طور معمول، این گوشی ها در رویدادی به نام «Unpacked» رونمایی می شوند. علاوه بر انتشار اطلاعات مربوط به این دستگاه ها (مشخصات Galaxy S23 Ultra) در TENAA، چند روز پیش نمونه تصاویر ساختگی از سه دستگاه سری Galaxy S23 منتشر شد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا