اخبار فناوری

تیزر افشا شده سامسونگ گلکسی S23 به عملکرد دوربین در شب اشاره می کند

تقریباً یک سال نمی گذرد که با عرضه پرچمداران جدید، شرکت ها ادعا می کنند که عملکرد دوربین های شب را بهبود می بخشند. برخی از سال ها این عملکرد واقعا بهبود یافته است و برخی از سال ها شاهد تقاضای جدید بیشتر از تولید جذاب هستیم. طبق روالی که گفتیم تیزر گلکسی اس 23 سامسونگ لو رفت به عملکرد دوربین در شب اشاره دارد. با این حال، تیزر دیگری وجود دارد که در مورد وضوح قانع کننده صحبت می کند.

تیزر گلکسی اس 23 سامسونگ لو رفت

شنیده ها حاکی از آن است که منتظر رونمایی از گلکسی اس 23 در 21 بهمن 1301 هستیم، با این تفاسیر تنها حدود 3 هفته تا رونمایی از مهم ترین خانواده پرچمدار گوشی های اندرویدی در سال 2023 فاصله داریم، به تازگی 2 تیزر تصویری از گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس به بیرون درز کردند که به جای فرمت ویدیویی در قالب GIF منتشر شدند.

این تیزرها پر از کلمات کلیدی مرتبط با دوربین هستند. به عنوان مثال، جملات زیر را می توان در مجموع به عنوان 2 قلاب مهم در نظر گرفت:

  1. “طراحی شده برای مهتاب”
  2. “تصویربرداری در شب، حتی در نور کم”
  3. “شات های شب عالی در راه است”
  4. “مگاپیکسلی که باعث می شود شما بگویید وای”

ما فرض می کنیم که این تیزرهای کوتاه که اکنون به صورت غیررسمی منتشر شده اند، دو مورد از ویدیوهای متعدد در این زمینه هستند. سایر تیزرهای مشابه احتمالاً بر جنبه های مختلف سری گلکسی S23 مانند طراحی، عملکرد و غیره تمرکز خواهند کرد.

اما با توجه به آنچه که از این دو تیزر یعنی عملکرد دوربین در شب و وضوح بالای آن ها می آموزیم، این مسائل به صورت جداگانه در 2 تیزر منتشر شد. شما می توانید این تیزرها را در اینچا دیدن.

با توجه به طراحی ارائه شده برای دوربین ها در این 2 تیزر، باید گفت که تمرکز آن ها بیشتر روی گلکسی اس 23 و گلکسی 23 پلاس است. ما انتظار داریم سامسونگ روی بهبود عملکرد در شب کار کرده باشد، اما در مورد افزایش وضوح چندان مطمئن نیستیم. گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس در سال گذشته شاهد افزایش رزولوشن از 12 به 50 مگاپیکسل بودند و مشخص نیست که آیا سامسونگ امسال نیز همین ارتقا را انجام دهد یا خیر.

نظر شما چیه؟ به نظر شما خانواده گلکسی اس 23 می تواند از نظر دوربین عملکرد بسیار خوبی داشته باشد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا