اخبار فناوری

تولید انبوه خودروهای شیائومی از نیمه اول سال 2024 آغاز خواهد شد

با وجود تمام چالش‌ها، صنعت خودروسازی شیائومی با سرعتی سریع‌تر از حد انتظار در حال حرکت است. لی جون، موسس، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت، تأیید کرد که آزمایشات زمستانی کامل شده و تولید انبوه در حال انجام است. ماشین شیائومی در آینده آغاز خواهد شد. او معتقد است تیمی که مسئولیت توسعه این خودرو را بر عهده دارد، وظایف را سریعتر از حد انتظار انجام خواهد داد.

تولید انبوه خودروهای شیائومی زودتر از زمان مورد انتظار آغاز خواهد شد

مدیرعامل شیائومی لی جون در ادامه اظهارات خود گفت که همه چیز طبق برنامه پیش می رود. وی معتقد است با این پیشرفت ها تولید انبوه خودروهای شیائومی در نیمه اول سال 2024 آغاز خواهد شد. این شرکت تاکنون بیش از 433 میلیون دلار در بخش خودرو سرمایه گذاری کرده است. بنابراین طبیعی است که سرعت پیشرفت بالا باشد و دستیابی به نتیجه نهایی مطلوب نیز در آینده حاصل شود. تیمی متشکل از 2300 نفر در حال کار بر روی توسعه خودروی شیائومی هستند. گفته می شود این تیم به رشد خود ادامه می دهد.

انتظار می رود دور جدید سرمایه گذاری شیائومی در این تجارت ادامه یابد. گفته می شود که شیائومی امسال حدود 2.8 میلیارد دلار در صنعت خودرو سرمایه گذاری خواهد کرد. سایت اینترنتی ArenaEV وی اشاره می کند که این غول فناوری چینی در 5 سال آینده حدود 14 میلیارد دلار در صنعت خودرو سرمایه گذاری خواهد کرد. مدیرعامل شیائومی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: این شرکت باید به فناوری ربات نیز توجه کند. زیرا چنین فناوری توسعه خودروهای خودران را سرعت می بخشد. همانطور که می دانید امروزه ربات ها به طور گسترده در توسعه خودرو استفاده می شوند. استفاده از ربات ها در فرآیند تولید باعث افزایش کیفیت و سرعت بخشیدن به آن می شود.

اولین خودروی شیائومی در جاده های چین مشاهده شد

تئوری شما در مورد ماشین شیائومی چیست؟ آیا این شرکت می تواند در صنعت خودروسازی موفق شود و به رقیبی برای تسلا تبدیل شود؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا