اخبار فناوری

تلگرام در جدیدترین آپدیت خود حالت صرفه جویی در باتری و سایر ویژگی ها را معرفی کرد

وقتی صحبت از معرفی ویژگی های جدید به میان می آید، تلگرام دقیقاً اپلیکیشنی است که در این زمینه تخصص دارد. این شرکت دائماً گزینه‌هایی را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد که تجربه آنها را بهبود می‌بخشد، حتی گاهی اوقات از رقبایی مانند WhatsApp و سایر برنامه‌های پیام‌رسان نیز پیشی می‌گیرد. امروز تلگرام آپدیت جدیدی دریافت کرد که بسیاری از ویژگی های جدید را به همراه دارد که برخی از آنها بسیار مفید هستند، از جمله حالت صرفه جویی در باتری.

حالت صرفه جویی در باتری تلگرام

بزرگترین ویژگی اضافه شده در آخرین آپدیت تلگرام، حالت صرفه جویی در باتری است. تلگرام یک برنامه غنی از انیمیشن است و در گوشی هایی که می توانند همه این موارد را مدیریت کنند عالی به نظر می رسند. با این حال، اکنون این گزینه را دارید که برای صرفه جویی در عمر باتری و بهبود عملکرد کلی، آنها را به طور کامل غیرفعال کنید. این یک ویژگی واقعا خوب برای دستگاه های قدیمی است. نکته خوب این است که می توانید حالت ذخیره انرژی را طوری تنظیم کنید که وقتی گوشی شما به درصد خاصی از باتری رسید، به طور خودکار روشن شود و همچنین کلیدهای جداگانه ای برای افکت هایی که می خواهید غیرفعال کنید دارید.

علاوه بر این، تلگرام سرعت پخش محتوا را نیز معرفی کرده است و دقیقا همان چیزی را که ادعا می کند انجام می دهد. اکنون می توانید هر سرعت پخش محتوا را از 0.2x تا 2.5x انتخاب کنید.

حالت صرفه جویی در باتری تلگرام

حالت صرفه جویی در باتری تلگرام

علاوه بر این، تلگرام یک ویژگی جدید اضافه کرده است که به شما می گوید چه زمانی هر یک از افراد یک گروه در حال خواندن پیام شما هستند. با این حال، به دلایلی، این فقط برای گروه هایی با کمتر از 100 عضو صدق می کند. صحبت از گروه ها شد، اکنون می توانید پیوندهای دعوت را به عنوان پیامی برای کاربران ارسال کنید تا به یک گروه بپیوندند. این برای کسانی که تنظیمات محدودی برای اضافه کردن به یک گروه دارند عالی است.

علاوه بر به روز رسانی های ذکر شده در بالا، تلگرام موارد دیگری مانند سفارش استیکر پویا، توضیحات ربات ترجمه شده، پشتیبانی بهتر از پوشه در iOS، ایموجی های متحرک جدید، ایموجی های تعاملی جدید و واکنش ها را نیز اضافه کرده است.

در حالی که همه ویژگی‌های تبلیغ‌شده ممکن است برای کسانی که گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار دارند، ابتدایی به نظر برسند، اما به جرات می‌توان گفت که تلگرام برای کاربرانی که می‌خواهند از داشتن بهترین تجربه کاربری در هر دستگاهی مطمئن باشند، تغییراتی ایجاد می‌کند. این برنامه مطمئناً در اولویت قرار دادن کاربر از رقبا جلوتر است و به روز رسانی جدید آن را ثابت می کند. نظر خود را درباره آخرین به‌روزرسانی که برای اندروید و iOS ارائه می‌شود، با ما در میان بگذارید. همچنین می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این به روز رسانی دریافت کنید وب سایت رسمی تلگرام دیدن.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا