اخبار فناوری

تصویر زنده تبلت Vivo Pad 2 فاش شد. با استفاده از تراشه Dimensity 9000

انتظار می‌رود که شرکت Vivo در آینده نزدیک رویدادی برای نسل بعدی گوشی‌های تاشو خود با این نام برگزار کند. X 2 را تا کنید و X failover و همچنین از تبلت Pad 2 رونمایی خواهد کرد. پیش از این، Vivo 2 Pad در سایت های مختلف گواهینامه ظاهر می شد، اما امروز تصویر زنده ای از این تبلت فاش شده است که نشان می دهد از تراشه Dimensity 9000 با دوربین دوگانه پشتی بهره می برد.

تصویر زنده تبلت Vivo Pad 2

اخیراً پاندا افشاگر در شبکه های اجتماعی کچل شد Weibo Vivo از تصاویر زنده Pad2 رونمایی کرد. در این تصاویر جنبه های مختلفی از تبلت آینده ویوو به چشم می خورد. در ابتدا می توان ماژول دوربین این تبلت را مشاهده کرد که اکنون در پنل پشتی دستگاه برآمدگی دارد. با این حال، همچنان شکل دایره ای خواهد داشت و دارای لنز دوربین دوگانه خواهد بود.

ما همچنین طراحی مشابه صفحه نمایش نسل اول در جلو داریم. با این حال، همانطور که قبلا ذکر شد، اندازه پنل به 12 اینچ (از 11 اینچ) افزایش یافته است و اکنون از نرخ رفرش 144 هرتز پشتیبانی می کند.تصویر پنل جلویی دستگاه همچنین اشاره می کند که این تبلت از چیپست Dimensity 9000 تغذیه خواهد شد.

تصویر زنده تبلت Vivo Pad 2

تصویر زنده تبلت Vivo Pad 2

این چیپست مبتنی بر فرآیند تولید 4 نانومتری TSMC است و دارای 1 هسته Cortex-X2 Super Core (با فرکانس 3.05 گیگاهرتز)، 3 هسته Cortex-A710 با کارایی بالا (با فرکانس 2.85 گیگاهرتز) و 4 هسته Cortex-A510 کارآمد (کارآمد) است. با فرکانس 2.5 گیگاهرتز) و پردازنده گرافیکی آن ARM Mali-G710 MC10 است. لازم به ذکر است که مدل قبلی از پردازنده اسنپدراگون 870 بهره می برد.

همچنین گفته می شود که Vivo Pad 2 در مجموع دارای 16 گیگابایت رم (8 گیگابایت رم اصلی + 8 گیگابایت رم مجازی) و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. در مورد سیستم عامل، آخرین نسخه OriginOS 3 بخشی از تبلت پرچمدار بعدی Vivo خواهد بود.

در حال حاضر انتظار می‌رود ویوو تبلت Pad 2 خود را به همراه Vivo X Fold 2 و Vivo X Flip در آوریل 2023 عرضه کند.

نظر شما در مورد تبلت Vivo Pad 2 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا