اخبار فناوری

عمر باتری Xiaomi ١١ Lite NE مشخص شد: تفاوت قابل توجهی با Mi 11 Lite 5G

همه چیز روی کاغذ و ظرفیت باتری مشخص نشده است. گاهی حتی یک تفاوت جزئی می تواند همه چیز را تعیین کند. عمر باتری گوشی جدید شیائومی ، یعنی Xiaomi ١١ Lite NE ، مشخص شده است. اما این گوشی دقیقاً در آزمایشات چه کار کرد؟

شیائومی 11 لایت NE 5G

نتایج ما تست عملکرد باتری شیائومی Mi 11 Lite 5G چند ماه پیش با شما به اشتراک گذاشتیم. این گوشی عملکرد باتری خوبی دارد.

عمر باتری شیائومی Mi 11 Lite 5G مشخص شد

اما شیائومی اخیراً از نسخه جدید Xiaomi Mi 11 Lite 5G بی حجاب. در همین راستا ، محصول جدید شیائومی در گسمارنا بررسی شده است. ما تفاوت عمده ای بین این گوشی و Mi 11 Lite 5G نمی بینیم. تنها تفاوت استفاده از تراشه 6 نانومتری Snapdragon 778G در نسخه NE است. اما در عمل ، چگونه Xiaomi ١١ Lite NE عمر باتری خود را تغییر داده است؟ قبل از رسیدن به این س ،ال ، بهتر است نگاهی به انتخاب مشخصات Xiaomi 11 Lite NE بیندازید:

– صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED با وضوح Full HD + و نرخ تازه سازی ر هرتز

– تراشه اسنپدراگون 778G

– سیستم عامل اندروید سیستم با MIUI 12.5

– باتری 450 میلی آمپر ساعتی

– شارژر 4 وات

عمر باتری Xiaomi ١١ Lite NE

عمر باتری Xiaomi ١١ Lite NE

اکنون زمان آن است که به نتیجه آزمایش جدید عملکرد باتری گوشی شیائومی بروید. این دستگاه توانست دوام بیاورد 2 ساعت در قسمت استفاده ترکیبی ثبت نام کنید. این سطح کارآیی عمر باتری Xiaomi 11 Lite NE را افزایش می دهدباور نکردنیبا این وجود ، خودمختاری Mi 11 Lite 5G با تراشه اسنپدراگون 780G در عین حال “بسیار عالیقرار بود ضعیف تر باشه بنابراین ، استفاده از تراشه Snapdragon 778G از نظر عمر باتری مزیت بزرگی است.

سپس ١١ Lite NE تقریباً 2 ساعت تماس 3G در آزمایش فعال شده است. این رقم در بخش مرور وب با نرخ تازه سازی Hz و پخش ویدئو برابر است .4 و 2 ساعت شرقی تصویر زیر عمر باتری Xiaomi 11 Lite NE را با برخی از رقبای آن مقایسه می کند:

تست سرعت شارژ این گوشی همانند Mi 11 Lite 5G است و هیچ تفاوتی بین آنها وجود ندارد. حالا نظر شما در مورد افزایش عمر باتری این گوشی با استفاده از Snapdragon 778G چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا