اخبار فناوری

تصمیم عجیبی در خانواده شیائومی Redmi K60 شایعه شده است

اگرچه سری ردمی K در بازار کشورمان محصول چندان پرطرفداری نیست و مدل تغییر نام یافته پوکو را در فروشگاه ها داریم، اما اگر این شایعه صحت داشته باشد، تاثیر عجیبی روی سری بعدی پوکو F5 خواهد گذاشت. تصمیم عجیبی در خانواده شیائومی Redmi K60 گرفته شده است که مدل پرو از تراشه نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس و مدل پایه از تراشه نسل دوم اسنپدراگون 8 پلاس استفاده خواهد کرد. بله، درست خواندید، احتمالا بهترین مدل با پسوند Pro از تراشه قدیمی‌تر استفاده می‌کند.

خانواده شیائومی ردمی K60

شایعات جدید در مورد سری جدید شیائومی Redmi K60 او فرار کرد. در گزارش جدید آمده است که محصولات جدید Redmi قبل از سال نو چینی یعنی 2 فوریه 1401 رونمایی خواهند شد.

این گزارش همچنین می گوید شاید شیائومی ردمی K60 دارای چیپست جدید اسنپدراگون 8 نسل 2 علاوه بر این، انتظار می رود این گوشی دارای صفحه نمایش QHD+ با نرخ رفرش 120 هرتز و شارژ سریع سیمی 67 وات باشد. بد نیست بدانید که برای اولین بار در گوشی های سری Redmi K از شارژ بی سیم 30 واتی استفاده می شود.

در پشت، باید یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، به علاوه یک ماژول فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی را ببینیم. در جلو، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی احتمالاً وجود دارد.

Redmi K60

Redmi K60

مدل Pro که باید مدل بهتری از مدل معمولی باشد، Redmi K60 Pro نام دارد، اما شایعات به ما می رسد. تراشه اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ آنها به ما می گویند قدیمی اما موثر. با این حال، انتظار می‌رود که مدل پرو دارای صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی QHD+ باشد.

عضو سوم منصوب شد Redmi K60E همچنین وجود خواهد داشت.

طبق آنچه تاکنون شنیده ایم، انتظار می رود مدل K60E دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی (با OIS) باشد. این گوشی احتمالا دارای اندروید 12 و MIUI 13 است، در حالی که دو مدل برتر با اندروید 13 و MIUI 14 عرضه خواهند شد. مشابه تصمیم سال گذشته خانواده شیائومی مبنی بر تمایز بین 12X و دو عضو دیگر.

Poco F5 احتمالاً همان Redmi K60 Pro است

بر اساس کد پروژه های توسعه، به نظر می رسد که پوکو F5 باید نام تجاری Redmi K60 Pro را تغییر دهد زیرا هر دو با نام رمز Mondrian هستند. اسم رمز Redmi K60 “Socrates” و K60E “رامبراند” است.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید تصمیم درستی برای سری Redmi K60 گرفته شده است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا