اخبار فناوری

تصاویر پیکسل تبلت گوگل فاش شد. صفحه نمایش AMOLED وجود ندارد!

گوگل اولین تبلت خود را منتشر کرد که “تبلت پیکسلنام آن It در رویداد I/O 2022 که در ماه می 2022 برگزار شد به نمایش گذاشته شد. برخی گزارش ها ادعا کردند که این دستگاه در دو نسخه استاندارد و حرفه ای در دسترس خواهد بود. اما اطلاعات جدید منتشر شده توسط Kuba Wojciechowski نشان می دهد که تبلت آینده گوگل تنها در یک نسخه عرضه می شود و مدل Pro کنسل شده است! این منبع همچنین تصاویری از تبلت گوگل پیکسل را به اشتراک گذاشته است. با مایفون مگ منتظر جزییات این گزارش باشید.

نسخه پرو پیکسل تبلت گوگل لغو شد!

گزارش ها حاکی از آن است که Pixel Tablet و Pixel Tablet Pro به ترتیب با اسم رمز «Tangor» و «Tangorpro» خواهند بود. Wojciechowski اطلاعات جدیدی را به اشتراک گذاشت که نشان می دهد نسل اول تراشه Tensor و تراشه Tensor G2 قدرت پردازش مورد نیاز این دو نسخه را تامین خواهند کرد. اما او در ادامه به این نکته اشاره می کند گوگل اکنون پروژه «تگور» را لغو کرده است. و تبلت پیکسل تنها در یک نسخه با تراشه Tensor G2 به دست کاربران می رسد.

تبلت پیکسل

به نقل از یک منبع ناشناس، سایت گیزموچینا طبق ادعای تبلت پیکسل، 8 گیگابایت رم LPDDR5 سامسونگ و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی Kioxia UFS خواهد بود. حسگر اثر انگشت نیز در این دستگاه وجود دارد و در قاب کناری تعبیه شده است. اکنون تصاویری از نسخه پیش تولید تبلت گوگل پیکسل فاش شده است.

تبلت پیکسل

منبع این خبر در ادامه اشاره می کند که تبلت بعدی گوگل دارای صفحه نمایشی با رزولوشن 2560 در 1600 خواهد بود. این صفحه نمایش ساخت شرکت China Star Optoelectronics (CSOT) است. صفحه نمایش این محصول مجهز به درایور ال ای دی ریچک RT4539 شش کاناله است که عموما برای تامین نور پس زمینه پنل های LCD استفاده می شود.

اکنون به جرات می توان گفت که تبلت پیکسل نمایشگر AMOLED نخواهد داشت. گزارش های قبلی بر این باور بودند که این دستگاه دارای صفحه نمایش 11 اینچی خواهد بود. در نهایت، Kuba Wojciechowski اشاره می‌کند که گوگل دو نوع داک را برای تبلت پیکسل ارائه می‌کند. داک Korlan/K6 مجهز به اسپیکر خواهد بود در حالی که داک Yuzu/Y4 قابلیت شارژ دستگاه را خواهد داشت.

تبلت گوگل پیکسل تنها می تواند نسخه 64 بیتی اندروید 13 را اجرا کند

نظر شما در مورد تبلت بعدی گوگل چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا