اخبار فناوری

استفاده از Gorilla Glass Victus 2 در Galaxy S23 به طور ضمنی تایید شده است

تلفن همراه پشتی و شیشه ای ما همیشه استرس خاصی از شکستگی را برای ما به ارمغان آورده است! به همین دلیل تولیدکنندگان در تلاش هستند تا محصولات خود را مقاوم تر کنند. یک لیوان گوریلا گلس ویکتوس 2 این جدیدترین محصول Corning است و قرار است در آخرین پرچمدار سامسونگ استفاده شود. بله، استفاده از Gorilla Glass Victus 2 در Galaxy S23 به تازگی ذکر شد.

Gorilla Glass Victory 2 در Galaxy S23

علیرغم رقابت شدید در بازار تلفن همراه، سامسونگ برخی از مزیت ها را به عنوان تولید کننده پیشرو در جهان حفظ کرده است. این شرکت پیش از رقبای خود از پردازنده انحصاری اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده خواهد کرد.

راه اندازی Corning Gorilla Glass Victus 2: بهبود مقاومت در برابر سقوط

همچنین اعتقاد بر این است که این اولین کاربر از گوریلا گلس Victus 2 جدید Corning است. این اولین بار نیست که این برند کره ای برای اولین بار از محصول جدید کورنینگ استفاده می کند. این شرکت برای اولین بار Gorilla Glass Victos را بر روی محصول خود عرضه کرد و سری Galaxy S22 اولین محصول با گوریلا ویکتوس بیشتر بوده است. اکنون، سری گلکسی S23 قرار است برای اولین بار از گوریلا گلس Victus 2 استفاده کند.

Corning در حال افزایش جاه طلبی های خود در زمینه فناوری محافظت از صفحه نمایش است. این بار با Victus 2، او می خواهد از قطرات، از جمله قطرات روی سطوح بسیار ناهموار جان سالم به در ببرد.

همه ما می دانیم که مقاومت در برابر خراش مفید است، اما سقوط یک تهدید واقعی برای صفحه نمایش گوشی است. به گفته کورنینگ، فناوری جدید را می توان در سطوحی مانند بتن می تواند تا ارتفاع 1 متر یا در صورت افتادن روی آسفالت تا ارتفاع 2 متر باقی بماند.

بدیهی است که Corning Gorilla Glass Victus 2 سنت ضد خش بودن را ادامه خواهد داد. بنابراین مقاومت در برابر سقوط بیشتر و همچنین مقاومت بهتر در برابر خراش را برای گوشی های گلکسی S23 به ارمغان می آورد.

این فناوری جدید با 22 درصد محتوای بازیافتی «پیش مصرف‌کننده» ارائه می‌شود که به Corning برای ادعاهای زیست‌محیطی‌اش پشتوانه می‌دهد. اگرچه کورنینگ مستقیماً به سری گلکسی اس 23 اشاره ای نکرد، اما تصور فناوری ارائه شده با این دستگاه ها سخت نیست، زیرا معاون و مدیر ارشد اجرایی سامسونگ در مورد شیشه جدید اظهاراتی داشتند:

“نسل بعدی تلفن های پرچمدار GALAXY ما اولین دستگاه هایی هستند که از شیشه گوریلا گلس VICTUS 2 Corning استفاده می کنند. آنها دوام و پایداری بهتری را در عین حال ارائه می دهند.

کورنینگ همچنین به “آخرین گوشی های گلکسی” اشاره کرد:

ما مفتخریم که ارتباط طولانی مدت خود را با این برند ادامه می دهیم و آخرین نوآوری های ما نقشی حیاتی در گوشی های جدید گلکسی ایفا خواهد کرد.

بدیهی است که با “تلفن های گلکسی جدید” یا “گلکسی بعدی” به راحتی می توان فهمید که هر دو در مورد سری گلکسی اس 23 صحبت می کنند. پرچمداران جدید چهارشنبه هفته آینده 18 بهمن 1401 به صورت رسمی معرفی خواهند شد. فناوری دیگری که یکی از مزیت های رقابتی این پرچمداران محسوب می شود، شیشه مقاوم جدید است. این گوشی ها همچنین دارای یک پردازنده SD8 Gen 2 و دوربین 200 مگاپیکسلی هستند.

نظر شما چیه؟ Gorilla Glass Victus 2 چه تاثیری بر خرید شما خواهد داشت؟ البته این شیشه سخت همیشه مختص سامسونگ نخواهد بود، اما به عنوان فروشنده برتر در حال ظهور است.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا