اخبار فناوری

تصاویر رسمی سامسونگ گلکسی اس 23 را مشاهده کنید

رویداد معرفی سری گلکسی اس 23 برای 1/12 بهمن برنامه ریزی شده است. این بدان معناست که جریان اطلاعات در مورد این گوشی ها در روزهای آینده تشدید خواهد شد. ما هر سه مدل گلکسی S23 را در ماه های اخیر پوشش داده ایم عکس های لو رفته و غیر رسمی ارائه شد با این حال، امروز وب سایت را دیدیم WinFuture او تصاویر رسمی نه چندان واضحی از گلکسی اس 23 منتشر کرد که طراحی نهایی و کامل این دستگاه به همراه رنگ بندی و والپیپر آن را به رخ می کشد.

تصاویر رسمی از Samsung Galaxy S23

این تصاویر گوشی را از تمام زوایا نشان می دهد. همچنین به ما نشان می‌دهد که لنزهای دوربین پشتی که جداگانه قرار گرفته‌اند تا چه اندازه از بدنه بیرون زده‌اند. خوشبختانه، به نظر می رسد سامسونگ توانسته است بیرون زدگی را به حداقل برساند، اگرچه دوربین ها هنوز هم در هنگام قرار دادن گوشی روی میز مستعد لرزش هستند.

تصاویر رسمی از Galaxy S23

تصاویر رسمی از Galaxy S23

در مورد لنز دوربین جداگانه، این بخشی از تلاش سامسونگ برای حفظ یک طراحی ثابت در تمام پرچمداران آینده سری گلکسی اس و حتی گوشی های میان رده و ارزان قیمت آن است. همانطور که انتظار دارید، گلکسی اس 23 استاندارد پنل جلویی نرم‌تر و گوشه‌های گردتر نسبت به مدل اولترا دارد، و مدل دوم دوباره از ویژگی انحصاری نمایشگر منحنی برخوردار است که بسته به ترجیح شما ممکن است چیز خوبی باشد یا نباشد.

انتظار می‌رود که گلکسی اس 23 پایه در چهار رنگ سبز گیاهی، گل پنبه‌ای، یاسی مه‌آلود و مشکی فانتوم در سطح جهانی عرضه شود. همچنین چند رنگ انحصاری (مانند سبز روشن، آبی روشن و قرمز روشن) برای کسانی که آن را از وب سایت رسمی سامسونگ سفارش می دهند، وجود خواهد داشت. با این حال، مشخص نیست که این شرکت چه گزینه هایی را در بازارهای مختلف ارائه خواهد کرد و آیا این سه رنگ انحصاری وارد بازار خواهند شد یا خیر.

طبق معمول، سامسونگ پیش فروش گلکسی S23 را در وب سایت رسمی خود آغاز کرده است.

نظر شما در مورد تصاویر رسمی گلکسی اس 23 سامسونگ چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا