اخبار فناوری

تاریخ کنفرانس WWDC 2023 اپل و معرفی iOS 17 مشخص شده است: 15 تا 19 ژوئن 1402

اپل بالاخره امروز رسما اعلام کرد که سی و چهارمین کنفرانس سالانه توسعه دهندگان (WWDC 2023) از 5 خرداد/ 15 خرداد لغایت 9 خرداد/ 19 خرداد برگزار می شود. مانند 2020-2022، WWDC 2023 در درجه اول یک رویداد آنلاین خواهد بود و همه توسعه دهندگان می توانند به صورت رایگان در آن شرکت کنند.

تاریخ کنفرانس WWDC 2023 اپل

اپل جلسات و آزمایشگاه‌های آنلاینی را میزبانی می‌کند تا توسعه‌دهندگان با ویژگی‌ها و نرم‌افزارهای جدیدی که در WWDC معرفی می‌شوند آشنا شوند. همچنین یک چالش سنتی دانش‌آموزی سوئیفت برگزار می‌شود که اپل تا 19 آوریل ورودی‌ها را می‌پذیرد.

در حالی که WWDC 2023 بار دیگر به صورت آنلاین برگزار می شود، اپل در حال برنامه ریزی یک رویداد یک روزه ویژه برای توسعه دهندگان و دانش آموزان منتخب در تاریخ 5 ژوئن در پردیس Apple Park است. شرکت کنندگان می توانند سخنرانی ها و ویدئوهای State of the Union را تماشا کنند، با کارمندان اپل ملاقات کنند و در مراسم Apple Design Awards شرکت کنند. اپل سال گذشته رویداد مشابهی را به صورت حضوری برگزار کرد.

اعضای فعلی برنامه توسعه دهندگان اپل، فارغ التحصیلان کمپ کارآفرینی اپل، برندگان گذشته SWIFT Student Challenge و اعضای فعلی برنامه توسعه دهندگان اپل می توانند برای شرکت در یک رویداد Apple Park درخواست دهند. اپل قصد دارد شرکت کنندگان را با قرعه کشی انتخاب کند و اعلان ها تا 5 آوریل ساعت 18:00 بعد از ظهر ارسال می شود.

تاریخ کنفرانس WWDC 2023 اپل

تاریخ کنفرانس WWDC 2023 اپل

اپل در اولین روز از کنفرانس توسعه دهندگان خود در روز دوشنبه، 5 ژوئن، میزبان یک رویداد کلیدی خواهد بود تا iOS 17، iPadOS 17، tvOS 17، watchOS 10 و macOS 14 را به همراه اعلامیه های سخت افزاری جدید به نمایش بگذارد. انتظار می‌رود که رویداد امسال بر روی هدست AR/VR که اپل در حال توسعه آن است متمرکز شود و همچنین می‌توانیم مک پرو و ​​مک بوک ایر 15 اینچی را ببینیم.

قبل از سال 2020، WWDC یک رویداد حضوری بود که در مرکز همایش مک‌انری در سن خوزه برگزار می‌شد، اما حتی با پایان یافتن همه‌گیری COVID-19، اپل میزبان یک رویداد آنلاین است. فرمت آنلاین به توسعه دهندگان بیشتری اجازه می دهد تا WWDC را تجربه کنند زیرا هیچ محدودیتی برای حضور وجود ندارد.

اپل قصد دارد اطلاعات بیشتری را قبل از WWDC 2023 از طریق ایمیل، برنامه Apple Developer و وب سایت Apple Developer در اختیار توسعه دهندگان قرار دهد.

نظر شما در مورد تاریخ کنفرانس WWDC 2023 اپل چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا