اخبار فناوری

تاریخ عرضه شیائومی 13 اولترا به طور رسمی مشخص شد: 29 آوریل

غول دوربین گوشی های هوشمند آینده در راه است! در نهایت به طور رسمی تایید شد که تاریخ عرضه شیائومی 13 اولترا 18 آوریل (29 فروردین) خواهد بود. شیائومی اخیرا تایید کرده است که پرچمدار آینده این شرکت در ماه جاری معرفی خواهد شد. و امروز به طور دقیق تاریخ رونمایی آن اعلام شد. با مایفون مگ با ما همراه باشید تا جزئیات این خبر را بررسی کنیم.

حساب توییتر شیائومی تاریخ عرضه شیائومی 13 اولترا را فاش کرد

حساب رسمی شیائومی در توییتر تاریخ عرضه شیائومی 13 اولترا را اعلام کرده است. این گوشی هوشمند پرچمدار در 18 آوریل 2023 معرفی می شود. پوستری که شیائومی منتشر کرده شایعات قبلی را تایید می کند و دوباره ماژول دوربین دایره ای بزرگ 13 Ultra را نشان می دهد. چهار لنز دوربین در این ماژول وجود دارد. در پوستر منتشر شده، لوگوی لایکا نیز خودنمایی می کند. ما آن را میدانیم دوربین اولترا شیائومی 13 با همکاری لایکا ساخته شده است.

پوستر ارسال شده توسط شیائومی

مانند GSM Arena به گفته وی، این گوشی هوشمند به لنز جدید Leica Vario-Summicron مجهز خواهد شد. و با توجه به نوشته بین لنزها، انتظار داریم دوربین اصلی دارای دیافراگم f/1.8 باشد. دیافراگم f/3.0 نیز برای لنز تله فوتو این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. یک فلاش LED دوگانه در سمت چپ ماژول دوربین قرار دارد که بر خلاف رندرهایی است که تاکنون دیده‌ایم. صحبت از رندر شد! دیروز، بدیهی ترین Xiaomi 13 Ultra می سازد منتشر شده اند

رندر شیائومی 13 اولترا

انتظار می رود گوشی هوشمند پرچمدار بعدی شیائومی از سنسور 1 اینچی 50 مگاپیکسلی Sony IMX989 برای دوربین اصلی استفاده کند. دوربین فوق عریض این دستگاه نیز وضوح 50 مگاپیکسلی خواهد داشت. انتظار داریم در این گوشی هوشمند از دو لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی (شامل یکی با لنز پریسکوپ) استفاده شود. رویداد معرفی شیائومی 13 اولترا در ساعت 19:00 در چین، 4:30 بعد از ظهر در هند و ظهر در لندن برگزار خواهد شد. این یک رویداد جهانی است. بنابراین انتظار داریم شیائومی به قیمت و تاریخ عرضه جهانی این گوشی هوشمند نیز اشاره کند.

تصویر زنده Xiaomi 13 Ultra ماژول دوربین + انواع حافظه و قیمت احتمالی این گوشی را نشان می دهد

نظر شما در مورد Xiaomi 13 Ultra چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا