اخبار فناوری

تاریخ رویداد Google I/O 2023 و معرفی اندروید 14 مشخص شده است: 20 می 1402

صبح امروز گوگل رسما اعلام کرد که کنفرانس توسعه دهندگان امسال (I/O 2023) چهارشنبه 10/20 اردیبهشت برگزار می شود.

رویداد Google I/O 2023

هیچ کنفرانس توسعه‌دهنده‌ای در سال 2020 برگزار نشد. سال بعد شاهد ارائه‌ای زنده در مقابل تعدادی از کارمندان در یک صحنه کوچک در محوطه شرکت بودیم. در سال 2022، گوگل به محل برگزاری کنفرانس همیشگی خود بازگشت و از توسعه دهندگان منتخب دعوت کرد تا به عنوان بخشی از یک رویداد یک روزه، سخنرانی های اصلی را به صورت زنده تماشا کنند.

نکات کلیدی پس از رویداد به صورت زنده و بر اساس تقاضا در دسترس خواهد بود. تمام جلسات به صورت درخواستی برای تماشا در زمان مناسب شما خواهد بود.”

I/O 2023 نیز یک «مخاطب زنده محدود» خواهد بود. این برنامه با یک سخنرانی کلیدی به میزبانی مدیر عامل شرکت ساندار پیچای در آمفی تئاتر Shoreline در Mountain View، کالیفرنیا آغاز خواهد شد. به دنبال آن یک سخنرانی اصلی توسعه‌دهنده و به دنبال آن «بیش از 100 جلسه فنی بر اساس تقاضا» برگزار می‌شود.

یکی از جنبه های هیجان انگیز تجربه دیجیتال، توانایی دستیابی به مخاطبان جهانی است. محتوا در صورت تقاضا و به چندین زبان در دسترس خواهد بود تا برای همه قابل دسترس باشد. برخی از محتوای ترجمه شده، مانند ویدیوهای زیرنویس، ممکن است مدت کوتاهی پس از رویداد در دسترس باشند. همچنین دریابید که جامعه توسعه دهندگان محلی شما چه چیزی برای ارائه دارد.”

رویداد Google I/O 2023

رویداد Google I/O 2023

امیدواریم گوگل تجربه مجازی I/O Adventure را که یکی از نکات برجسته دو کنفرانس مجازی گذشته بوده است، بازگرداند. این رویکرد ترکیبی امکان دستیابی به مخاطبان گسترده را با حفظ جنبه های بازی و سرزنده فراهم می کند.

Google دستور کار و تقویم تکمیلی را نزدیک به I/O 2023 در دسترس قرار می دهد. ثبت نام برای کنفرانس از امروز آغاز می شود و مانند سال های گذشته رایگان است.

“ثبت نام در Google I/O 2023 شما را از طریق ایمیل در جریان برنامه ها و محتوا و همچنین اخبار توسعه دهندگان قرار می دهد.”

انتظار می رود اندروید 14 به طور کامل در این رویداد رونمایی شود، در حالی که انتظار می رود چندین اعلامیه هوش مصنوعی نیز ارائه شود. از نظر سخت افزاری، انتظار داریم Pixel 7a معرفی شود، تبلت Pixel تاریخ عرضه خود را دریافت کند، و شاید حتی نگاهی اجمالی به Pixel Fold باشکوه داشته باشد.

نظر شما درباره رویداد Google I/O 2023 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا