اخبار فناوری

تاریخ رونمایی مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس مشخص شد: بیستم اردیبهشت

مدیاتک امروز رسماً تاریخ رونمایی تراشه پرچمدار دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس را اعلام کرد. هم اکنون می‌دانیم که این تراشه در دهم می (۲۰ اردیبهشت) معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود این چیپست نسخه بهبود یافته نسل قبلی خود، یعنی Dimensity 9200، باشد. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ هم اکنون نیروی پردازشی گوشی های پرچمدار ویوو و اوپو را تأمین می‌کند.

مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس تراشه پرچمدار کوالکام را به چالش خواهد کشید

احتمالاً اولین گوشی هوشمندی که از Dimensity 9200 Plus بهره می‌برد iQOO Neo 8 Pro خواهد بود. این تلفن هوشمند چندی پیش با تراشه مذکور در پلتفرم بنچمارک گیک بنچ مشاهده شد است. لیست این بنچمارک برخی از مشخصات دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس را فاش می‌کند. هم اکنون می‌دانیم که پردازنده مرکزی این تراشه شامل ۱ هسته Cortex-X3 با فرکانس ۳.۳۵ گیگاهرتز، ۳ هسته Cortex-A715 با حداکثر فرکانس ۳.۰۰ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A510 با فرکانس ۲.۰۰ گیگاهرتز خواهد بود. پردازنده گرافیکی  Immortalis-G715 MC11 نیز برای دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس در نظر گرفته شده است.

پوستر منتشر شده

بر اساس گزارش ها، Dimensity 9200+ در پلتفرم بنچمارک AnTuTu به امتیاز چشمگیر ۱,۳۶۸,۵۹۷ دست یافته است. این امتیاز، تراشه مذکور را کمی بالاتر از چیپست پرچمدار کوالکام یعنی، اسنپدراگون ۸ نسل ۲، قرار می‌دهد. این موضوع نشان می‌دهد که ممکن است Dimensity 9200+ عملکرد بهتری نسبت به رقبای خود داشته باشد. انتظار می‌رود iQOO Neo 8 Pro اولین دستگاهی باشد که از این چیپست جدید بهره می‌برد. پس از آن iQOO 11S و Vivo X90 Plus به این تراشه پرچمدار مدیاتک مجهز خواهند شد. گفته می‌شود که یک تلفن هوشمند آینده ROG نیز، به این تراشه مجهز خواهد شد.

Dimensity 9200 Plus

انتظار می‌رود که عرضه تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس، باعث بهبود سرعت و عملکرد تلفن های هوشمند اندرویدی شود. مشتاق هستیم تا بدانیم که این چیپست چه عملکردی را در مقابل رقبایش نشان می‌دهد. قطعاً مدیاتک برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار تلاش کرده و سامسونگ و کوالکام را به چالش خواهد کشید.

دیمنسیتی ۹۲۰۰ مدیاتک رسما معرفی شد: بهبود ۲۵ درصدی مصرف انرژی

 

باید تا تاریخ رونمایی مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس منتظر بمانیم، تا از مشخصات دقیق این تراشه آگاه شویم. نظر شما درباره چیپست پرچمدار آینده مدیاتک چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/04/27/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%AA%DA%A9-%D8%AF%DB%8C%D9%85%D9%86%D8%B3%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%DB%B9%DB%B2%DB%B0%DB%B0-%D9%BE%D9%84/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا