اخبار فناوری

تاریخ معرفی اکسپریا ۱ مارک ۵ سونی رسما اعلام شد: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

از دوره رقابت هیجان‌انگیز بین برندهای با اصالت اندرویدی مانند HTC، سونی، ال‌جی و … فقط برند ژاپنی سونی هنوز پرچمدار اندرویدی تولید می‌کند. این برند به دلیل حفظ اعتقادات خودش در طراحی و نگاه ویژه‌ای که به یک موبایل اندرویدی دارد، همچنان یک انتخاب خاص باقی مانده اما سهم بازار زیادی ندارد. پرچمدار ۲۰۲۳ سونی در راه است و ما یک تایید رسمی داریم. تاریخ معرفی اکسپریا ۱ مارک ۵ سونی رسما ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ خواهد بود.

تاریخ معرفی اکسپریا ۱ مارک ۵

سونی در حال آماده‌شدن برای معرفی گوشی هوشمند Xperia بعدی خود در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ است. این شرکت یک تیزر ویدئویی را برای این رویداد منتشر کرده و ساعت ۷:۳۰ صبح به وقت تهران را تایید می‌‌کند. کانال یوتیوب سونی میزبان پخش زنده این رویداد خواهد بود.

ما انتظار داریم که Xperia 1 V را که مدت ها در انتظارش بودیم، در این مراسم ببینیم. طی ماه‌های گذشته این دستگاه در گزارش‌های مختلفی دیده شده بود. می‌توانیم انتظار طراحی آشنا را در راستای مدل‌های قبلی در سری Xperia 1 داشته باشیم.

بر اساس شایعات، این گوشی با چیپست کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 عرضه می‌شود. جالب‌تر این‌که می تواند باریک ترین تلفنی باشد که از این تراشه بهره می برد. همچنین انتظار داریم یک دوربین سه گانه با دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین پریسکوپ ۱۲ مگاپیکسلی و فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی را ببینیم.

 

 

نظر شما چیست؟ منتظر رونمایی از پرچمدار ۲۰۲۳ اکسپریاهای سونی هستید؟ چه انتظاری از آن دارید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/04/27/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%DB%B1-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%DB%B5-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%B1%D8%B3%D9%85%D8%A7-%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا