اخبار فناوری

به روز رسانی WatchOS 10 تغییرات بزرگی را برای اپل واچ به همراه خواهد داشت

سیستم عامل سیستم عامل را تماشا کنید این به طور ویژه توسط اپل برای ساعت های هوشمند این شرکت توسعه یافته است. این پلتفرم ویژگی های مختلفی را برای اتصال کاربران، پیگیری فعالیت های ورزشی و دریافت اعلان ها ارائه می دهد. اخیرا شنیده شد که آپدیت WatchOS 10 تغییرات بزرگی را در اپل واچ به همراه خواهد داشت. این سیستم عامل در WWDC 2023 اپل رونمایی خواهد شد.

به روز رسانی OS 10 را تماشا کنید

WatchOS دارای طیف گسترده ای از برنامه ها، از جمله برنامه های سلامت و تندرستی است. علاوه بر این، دستیار دیجیتالی این شرکت، سیری، در این سیستم عامل حضور دارد و اعلان تماس ها، پیام ها و ایمیل های دریافتی را ارائه می دهد.

کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2023 اپل در 15 تا 19 ژوئن 1402 برگزار می شود. علاوه بر امکان رونمایی از اولین هدست واقعیت ترکیبی اپل به نام “Reality Pro”، انتظار می رود این شرکت اطلاعاتی در مورد به روز رسانی های جدید ارائه دهد. به روز رسانی های سیستم عامل خود از جمله iOS 17 و watchOS 10.

سیستم عامل واچ او اس 9 اپل

سیستم عامل watchOS اپل

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، WatchOS 10 تغییرات قابل توجهی دارد. قرار است تغییرات خوبی در رابط کاربری داشته باشد. این تغییرات می‌تواند شامل به‌روزرسانی اصلی رابط کاربری، طراحی ساعت جدید، کنترل‌های لمسی و حرکتی، مجموعه‌ای از میانبرهای جدید یا حتی برنامه‌های جدید باشد.

اگرچه به زودی پس از عرضه اپل واچ اولترا تغییرات سخت افزاری قابل توجهی انتظار نمی رود، گورمن پیش بینی می کند که صفحه نمایش های بزرگتر برای مدل ها اپل واچ سری 10 ارسال شده.

طرفداران ساعت هوشمند اپل می توانند انتظار تغییرات بیشتری در WatchOS 10 داشته باشند iOS17 دارند. به عنوان پرفروش ترین مدل ساعت در جهان (هم هوشمند و هم غیرهوشمند)، واضح است که این شرکت باید تلاش بیشتری برای تحقیق و توسعه خود برای ویژگی های جدید انجام دهد.

هنوز مشخص نیست که چه ویژگی های جدیدی در آپدیت WatchOS 10 اضافه خواهد شد، اما به طور کلی تغییرات بزرگی انتظار می رود. آیا شما از طرفداران ساعت های هوشمند هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا