اخبار فناوری

به روزرسانی ویندوز 11 هنوز برای 62 درصد از کاربران ویندوز ناشناخته است!

شاید شما که این اخبار را می خوانید حتی شمارش معکوس داشته باشید 13 اکتبر 1400 و انتشار رسمی ویندوز 11 اما شاید همه اینطور نباشند. طبق تحقیقات انجام شده ، به روزرسانی ویندوز 11 هنوز برای 62 درصد از کاربران ویندوز ناشناخته است!

به روز رسانی ویندوز 11

بر اساس مطالعه اخیر Savings.com در مورد 1042 کاربر ویندوز در 10 سپتامبر:

“اقلیتی از کاربران حتی قبل از مطالعه می دانستند که این به روز رسانی به زودی ارائه می شود.”

در این گزارش آمده است:

“تنها 38 درصد از کاربران فعلی ویندوز گفتند که می دانند یک تغییر بزرگ در سیستم عامل وجود دارد.”

این بدان معناست که تقریباً از هر 10 نفر 6 نفر نمی دانند که به روز رسانی ویندوز 11 به زودی منتشر می شود. اگر این نظرسنجی درست باشد ، آمار به هیچ وجه خوب نیست و نمی توان انتظار سرعت بروزرسانی سریع برای این نسخه از سیستم عامل رومیزی مایکروسافت را داشت.

ویندوز 11

ویندوز 11

با نتایج نظرسنجی آنطور که می خواهید رفتار کنید زیرا آنها بر اساس نمونه ای از حدود هزار نفر است. با این حال ، باید توجه داشت که اگر مایکروسافت نتوانسته اکثریت کاربران ویندوز را در جریان اخبار ویندوز 11 خود قرار دهد ، به خاطر عدم تلاش نیست. اخیراً ، مایکروسافت سیستم عامل جدید را حداقل در چند مکان تبلیغ کرده است و تبلیغات آن اغلب در ESPN و UFC نمایش داده می شود. اینها فقط دو نمونه است.

اطرافیان شما چطور؟ معرفی شود به روز رسانی ویندوز 11 آیا آنها می دانند که دقیقاً 1 هفته دیگر انجام می شود؟ البته بسیاری از کاربران زمان به روزرسانی را نمی دانند ، حتی کاربران تلفن همراه نیز پس از اطلاع رسانی در تلفن همراه خود مطلع می شوند و پس از بروزرسانی ، ممکن است دقیقاً ندانند که از چه نرم افزاری استفاده می کنند. که لزوماً چیز بدی نیست ، همه به اندازه ما به آن علاقه ندارند.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا