اخبار فناوری

به‌روزرسانی 5.1 رابط کاربری One UI سامسونگ گلکسی A52s رسما منتشر شد

سامسونگ گلکسی A52s یکی از پرفروش ترین گوشی های موبایل میان رده این برند کره ای در بازار کشورمان بود. حتی بسیاری از کاربران هنوز این دستگاه را در نظر می گیرند گلکسی A53 ترجیح می دهند. این دستگاه با اندروید 11 عرضه شد و پس از دریافت آپدیت اندروید 12 و 13، اکنون رابط کاربری بهینه شده را دریافت می کند. به‌روزرسانی UI 5.1 برای Samsung Galaxy A52s به طور رسمی منتشر شده است و به عملکرد بهینه آن کمک می‌کند.

به روز رسانی Galaxy A52s One UI 5.1

به روز رسانی UI 5.1 برای Galaxy A52s 5G با نسخه A528NKSU2EWB4 ارائه می شود. به‌روزرسانی جدید همچنین پچ امنیتی فوریه 2023 را برای رفع آسیب‌پذیری‌های امنیتی مختلف اضافه می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید که این یک به‌روزرسانی عظیم است، بنابراین توصیه می‌کنیم قبل از دانلود، اتصال اینترنت و وضعیت باتری خود را بررسی کنید.

اگر کاربر Galaxy A52s 5G هستید، ممکن است در دسترس باشید به روز رسانی به UI 5.1 برای این کار باید به Settings » Software update رفته و Download and install را فشار دهید.

به روز رسانی One UI 5.1 مبتنی بر اندروید 13 است در این آپدیت برنامه های پیش فرض سامسونگ بهبود یافته است. به عنوان مثال، برنامه Gallery امکان مشاهده و ویرایش فایل های EXIF ​​را فراهم می کند. می توانید با کشیدن انگشت روی یک تصویر یا ویدیو در برنامه گالری به این ویژگی دسترسی پیدا کنید.

همچنین قابلیت حذف سایه و بازتاب بهبود یافته است. البته ممکن است این عملکرد در این دستگاه موجود نباشد و به دستگاه های پرچمدار محدود شده است.

نرم افزار آب و هوا تمام اطلاعات مربوطه را در یک نگاه نمایش می دهد. همچنین دارای یک ویجت جدید آب و هوای پویا است. ویجت باتری جدیدی ارائه شده است که میزان باتری گوشی و لوازم جانبی متصل به آن را نمایش می دهد.

سامسونگ گلکسی A52s با اسنپدراگون 778G و قیمت 449 یورو معرفی شد.

گلکسی A52s دارید؟ آیا با آپدیت جدید One UI 5.1 آشنا شده اید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا