اخبار فناوری

بنچمارک OnePlus Nord CE 3 Lite Geekbench مشخصات این گوشی را فاش کرد.

مدت ها شایعه شده بود که وان پلاس در حال توسعه گوشی هوشمند میان رده جدید خود با نام Nord CE 3 Lite است. گفته می شود این دستگاه در تاریخ 14 فروردین ماه در هند معرفی می شود. اگرچه OnePlus هنوز چیزی در مورد این گوشی نگفته است، اما به طور مداوم در وب سایت های مختلف گواهینامه دیده می شود. اکنون Nord CE 3 Lite در بنچمارک Geekbench سنگاپور و وب سایت گواهینامه IMDA مشاهده شده است. با مایفون مگ بیایید و ببینید این گوشی میان رده آینده وان پلاس چه مشخصاتی خواهد داشت؟

OnePlus Nord CE 3 Lite دارای اسنپدراگون 695 خواهد بود

همانطور که گفته شد، Watts Plus Nord CE 3 Lite در لیست پایگاه داده بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. این گوشی هوشمند دارای شماره مدل CPH2465 می باشد. این دستگاه توانست یک هسته را آزمایش کند امتیاز 688 و در تست چند هسته ای امتیاز 1796 لیست بنچمارک Geekbench نشان می دهد که این گوشی هوشمند OnePlus آینده قدرت پردازش خود را از طریق تراشه Snapdragon 695 ارائه می دهد. نسخه ای که در Geekbench ظاهر شد دارای 8 گیگابایت رم است. OnePlus Nord CE 3 Lite به طور پیش فرض دارای اندروید 13 خواهد بود.

Geek Bench OnePlus Nord CE 3 Lite

این گوشی هوشمند آینده OnePlus نیز در میان داده های IMDA دیده شده است. این گواهی تایید می کند که گوشی میان رده OnePlus Nord CE 3 Lite 5G نام خواهد داشت. IMDA همچنین می گوید که این دستگاه به زودی در بازارهای آسیایی عرضه خواهد شد. متاسفانه این منبع اطلاعاتی در مورد مشخصات Nord CE3 Lite در اختیار ما قرار نمی دهد. درست است که IMDA مشخصات این گوشی را فاش نمی کند. اما تاکنون شایعات زیادی مبنی بر مشخصات Nord CE 3 Lite منتشر شده است.

این گوشی آینده وان پلاس دارای صفحه نمایش 120 هرتزی است

OnePlus Nord CE 3 Lite دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی IPS LCD با نرخ تازه سازی 120 هرتز خواهد بود. اسنپدراگون 695 و دارای 8 گیگابایت رم (حداقل در یک نسخه) می باشد. گفته می شود گران ترین نسخه Nord CE 3 Lite دارای 256 گیگابایت حافظه داخلی است. انتظار می رود این گوشی هوشمند آینده وان پلاس به طور پیش فرض با اندروید 13 و OxygenOS 13 عرضه شود. سه لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی قرار گرفته است. دوربین اصلی 108 مگاپیکسل و دو دوربین دیگر دارای سنسور 2 مگاپیکسلی هستند.

OnePlus Nord CE 2 Lite 5G با تراشه Snapdragon 695 در هند معرفی شد

سایت اینترنتی 91 موبایل در آخرین گزارش خود، ادعا می کند که OnePlus Nord CE 3 Lite دارای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. این باتری توسط یک شارژر 67 واتی شارژ می شود.

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند میان رده آینده وان پلاس چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا