اخبار فناوری

شیائومی ردمی نوت 12 توربو با اسنپدراگون 7+ Gen 2 در تاریخ 8 آوریل 1402 معرفی خواهد شد.

چند روز پیش با هم مرجع نسل دوم اسنپدراگون 7 پلاس ، که عملکرد چشمگیر خود را به عنوان یک تراشه میان رده نشان داد. در واقع، در بسیاری از موارد حتی بهتر از اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول بود. اگر منتظر دستگاهی با این تراشه هستید، بدانید که شیائومی ردمی نوت 12 توربو با اسنپدراگون 7+ Gen 2 در تاریخ 8 آوریل 1402 معرفی خواهد شد.

شیائومی ردمی نوت 12 توربو

قبل از اینکه در مورد تیزرهای رسمی و قسمت سخت افزاری این گوشی صحبت کنیم، بد نیست به قسمت طراحی آن نیز اشاره کنیم. جایی که برآمدگی جزیره دوربین برداشته شده و دوربین ها به طور مستقل از قاب عقب بیرون زده اند.

برای تاکید بیشتر بر طراحی دوربین های اصلی، حلقه ای برجسته در اطراف آنها طراحی شده است که بافت خاصی نیز دارد. علاوه بر این، قاب عقب نیز طراحی خاصی شبیه به سطح یخ زده دارد.

پوستر همچنین دکمه تنظیم صدا و چیزی شبیه به اسکنر اثر انگشت در کناره را نشان می دهد. لبه بالایی نوت 12 توربو دارای میکروفون، فرستنده مادون قرمز، بلندگو و جک 3.5 میلی متری صدا است. لبه مقابل دارای یک بلندگوی دیگر، یک پورت USB-C، یک میکروفون و یک اسلات سیم کارت است.

شایعاتی در مورد شیائومی ردمی نوت 12 توربو گفته می شود صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED تخت با نرخ رفرش 120 هرتز و وضوح +FHD دارد. در قسمت نرم افزار امکان اندروید 13 و MIUI 14 وجود دارد. ممکن است گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی باشد.

در قلب این دستگاه تراشه Snapdragon 7+ Gen 2 قرار دارد. مدل رده بالای دستگاه می تواند دارای 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 باشد.

بنچمارک نسل دوم کوالکام اسنپدراگون 7 پلاس را ببینید: رقیب نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس

در قسمت جلو ردمی نوت 12 توربو، یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی وجود دارد. از مشخصات دوربین سه گانه این دستگاه می توان به دوربین 50 مگاپیکسلی به همراه دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی اشاره کرد.

گزارش دیگری ادعا می کند که احتمالا همان دستگاه است پوکو اف 5 در 17 آوریل 1402 رونمایی می شود.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر Redmi Note 12 Turbo هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا