اخبار فناوری

بسته شدن بخش تلفن های بازی Lenovo Legion

اگرچه بازار موبایل هوشمند دائماً به روز می شود و با برندها و مدل های جدید متنوع تر می شود، اما قرار نیست برای همه برندها جذاب باشد. اگر یادتان باشد حدود دو سال پیش در فروردین ۱۴۰۰ شاهد خروج ال جی از بازار موبایل ما بودیم. اکنون و در آوریل 1402، برند فرعی بازی لنوو تعطیل خواهد شد. تعطیلی دپارتمان گوشی های بازی Lenovo Legion، شاید بتوان گفت که دسته «گوشی بازی» چندان پرطرفدار و سودآور نیست.

بسته شدن بخش تلفن های بازی Lenovo Legion

چند روز پیش در Tranji برای شما نوشتیم که لنوو به دنبال آن بود برند لژیون را کنار بگذارید این گوشی هوشمند شماست. اکنون این خبر رسمی است و سخنگوی لنوو در بیانیه ای آن را تایید کرده است.

این شرکت تصمیم گرفته است که بخش تلفن های بازی Legion خود را به عنوان بخشی از تحول تجاری گسترده تر و ادغام مجموعه بازی های خود تعطیل کند.

یکی از سخنگویان لنوو در بیانیه ای گفت:

لنوو به‌عنوان پیشرو در دستگاه‌ها و محصولات بازی، متعهد به پیشرفت محصولات بازی در اشکال مختلف و همچنین تمرکز بر حوزه‌هایی است که می‌تواند بیشترین ارزش را برای جامعه جهانی بازی به ارمغان بیاورد.»

لنوو در سال 2022 با نسل اول Legion Pro وارد بخش گوشی های هوشمند گیمینگ شد. این شرکت دوئل تلفنی لژیون ۲ در سال 2021 و لژیون Y70 سال گذشته معرفی شد.

این گوشی های هوشمند دارای ویژگی ها و طراحی نوآورانه ای هستند، از جمله دوربین های سلفی پاپ آپ در قسمت بلند دستگاه، فن های خنک کننده اختصاصی و درگاه های شارژ دوگانه. بر اساس گزارش ها، لنوو تعدادی از کارکنان خود را اخراج کرده است، در حالی که برخی دیگر به تولید محصولات دیگر مانند بخش تبلت لنوو منتقل شده اند.

با خروج لنوو از بازار گوشی های هوشمند بازی، برندهای زیر برای علاقه مندان باقی خواهند ماند:

  1. 1- گوشی ایسوس ROG
  2. 2- ZTE Nubia Red Magic
  3. 3- شیائومی بلک شارک

مطمئناً به نظر می‌رسد حتی بلک شارک هم با مشکل مواجه شده است، اما ایسوس در حال آماده شدن برای عرضه جهانی است ROG Phone 7 24 آوریل است.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید اکوسیستم اندروید دسته دیگری از شکست را تجربه خواهد کرد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا