اخبار فناوری

برنامه دستیار دوربین سامسونگ برای مدل های گلکسی بیشتری عرضه می شود

در بخش دوربین گوشی‌های هوشمند، سامسونگ نه تنها کیفیت بسیار بالایی ارائه می‌کند، بلکه نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای جانبی بسیار ویژه‌ای نیز دارد. اکنون به نظر می رسد که برنامه دستیار دوربین سامسونگ به مدل های گلکسی بیشتری می آید. در تداوم با مایفون مگ برای بررسی این برنامه با ما همراه باشید.

برنامه Samsung Camera Assistant چه ویژگی هایی را در اختیار کاربران قرار می دهد؟!

با توجه به پست یکی از مدیران سامسونگ در فروم این شرکت در کره جنوبی (از طریق SamMobile)، تیم دوربین این شرکت به دنبال این است که برنامه دستیار دوربین خود را تا حد امکان برای بسیاری از گوشی های گلکسی بیاورد. . به زودی انتظار می‌رود که اعلامیه‌ای که برنامه‌های سامسونگ برای این اپلیکیشن را فاش کند. این برنامه در حال حاضر تنها برای کسانی که از یکی از سه مدل سری گلکسی اس 22 استفاده می کنند در دسترس است و اولین بار در ماه اکتبر منتشر شد. این برنامه به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از کنترل‌های موجود در برنامه پیش‌فرض دوربین، تنظیمات دوربین را به سطحی بسیار فراتر از آنچه در دسترس است سفارشی کنند.

برخی از کنترل‌های دوربین که قبلاً توسط سامسونگ از برنامه دوربین اصلی حذف شده‌اند، در برنامه دستیار دوربین در دسترس خواهند بود. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا ویژگی HDR، بافت نرم عکس (برای ثبت و ارائه جزئیات صاف‌تر و واضح‌تر در عکس‌ها) و تعویض خودکار لنز که به دوربین اجازه می‌دهد بهترین لنز را با توجه به زوم انتخاب کند، روشن یا خاموش کنند. این برنامه همچنین به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی به نور و فاصله سوژه دسترسی داشته باشند و حتی با نگه داشتن دکمه شاتر در حالت عکس فیلم برداری کنند.

برنامه دستیار دوربین سامسونگ

به گزارش خبرگزاری PhoneArenaاین برنامه همچنین در صورت عدم استفاده از دوربین در عرض دو دقیقه به صورت خودکار خاموش می شود و کاربران می توانند سرعت شاتر دوربین را افزایش دهند. همچنین می‌توان از آن برای تنظیم تعداد عکس‌هایی که می‌خواهید پس از فعال شدن تایمر خودکار بگیرید، استفاده کرد. ماه گذشته، سامسونگ با استفاده از ویژگی Dynamic Island Icon اندروید 13، آیکون برنامه را به روز کرد تا با تم رنگی کاغذ دیواری گوشی مطابقت داشته باشد.

در حال حاضر، کسانی که Samsung Galaxy S22، Galaxy S22+ و Galaxy S22 Ultra دارند می‌توانند به فروشگاه گلکسی مراجعه کرده و اپلیکیشن Camera Assistant را نصب کنند. اما ظاهرا این در حال تغییر است. در پست ناظر در انجمن انجمن کره جنوبی که توسط گوگل ترجمه شده است، آمده است: “همانطور که در بالا ذکر شد، آزمایش بتا در حال انجام است و ما به محض تکمیل برنامه توسعه را اعلام خواهیم کرد. ما سعی خواهیم کرد از آن پشتیبانی کنیم. مدل های زیادی داشته باشید. نظر شما در مورد آمدن دستیار دوربین سامسونگ به سایر مدل های گلکسی چیست؟ آیا این برنامه می تواند به کاربران کمک کند تا تصاویر حرفه ای تری ثبت کنند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا