اخبار فناوری

فروش فوری سایپا 3 آذر 1401 شاهین + بدون لوتو

گل سرسبد خودروهای برند سایپا که در حال حاضر تولید می شود شاهین است. خودرویی که از نظر طراحی خارجی عملکرد مناسبی دارد، اما اگر کیفیت ساخت و مشخصات فنی کابین بهتر بود، قطعاً به عنوان یک گزینه محکم برای سبد محصولات این خودروساز داخلی دیده می شد. طرح جدید فروش سایپا امروز اعلام شد. فروش فوری سایپا 3 آذر 1401 شاهین بدون چاپ موجود است.

فروش فوری سایپا 3 آذر 1401 شاهین

سایپا امروز پنجشنبه 12 آذر 1401 شاهین را در 2 طرح فروش فوری و بدون قرعه کشی عرضه می کند. طرح فروش فوری عادی و قانون خانواده و طرح حمایت از جوانان.

در طرح “قانون ویژه حمایت از خانواده و جوانان جمعیت” به طوری که پروژه “مادران” همچنین مشخص شده است که تنها زنانی که بعد از 24 آبان 1400 دومین فرزند خود را به دنیا آورده اند واجد شرایط هستند. همچنین در بین واجدین شرایط اولویت با کسانی است که در 2 سال گذشته خودرو دریافت نکرده اند.

فروش فوری سایپا 3 آذر 1401 شاهین

فروش فوری سایپا 3 آذر 1401 شاهین

همانطور که مشاهده می کنید خودروی شاهین جی فقط در رنگ سفید و با حداکثر زمان تحویل 90 روز یا 3 ماه عرضه می شود. قیمت اعلامی این خودروی دستی حدود 345 میلیون تومان است.

این طرح فروش سایپا از ساعت 14 روز پنجشنبه مورخ 12 دی ماه 1401 آغاز و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

می توانید در این طرح فروش ثبت نام کنید سایت سایپا دیدن.

آدرس سایت پیش فروش سایپا و راهنمای ثبت نام خودرو

نظر شما درباره طرح تجاری جدید سایپا چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا