اخبار فناوری

با توجه به اینکه Phone 2 پیشرفته تر خواهد بود و بر روی تجربه نرم افزاری متمرکز خواهد بود

هفته گذشته این را برای شما نوشتیم به تلفن 2 امتیاز دهید امسال بیرون خواهد آمد. تقریباً یک مشکل آشکار بود، اما تأیید رسمی آن و تأکید بر حضور در بازار ایالات متحده از دیگر موارد قابل توجه است. به نظر می‌رسد Nothing Phone 2 باید بزرگ‌تر از مدل قبلی خود باشد، اما مشخص نیست که تا چه حد. به طور رسمی اعلام شده است که نوکیا 2 پیشرفته تر و بر روی تجربه نرم افزاری متمرکز خواهد بود.

به تلفن 2 امتیاز دهید

به گفته PU، بنیانگذار برند Notting، گوشی Nothing Phone (2) در سال جاز عرضه خواهد شد. وی همچنین در مورد ویژگی های جدیدی که این دستگاه به ارمغان خواهد آورد، اظهار نظر کرد.

به گفته PU، Nothing Phone (2) نسبت به مدل نسل اول “پیشرفته تر” خواهد بود و نرم افزار یکی از “تمرکزهای اصلی” آن خواهد بود. PU همچنین نحوه مقایسه Noteing Phone 1 و 2 را نشان می دهد:

«طی 7 تا 9 سال گذشته، تراشه‌های موبایل واقعاً پیشرفت کرده‌اند. من از معرفی گوشی Nothing (2) به عنوان یک گوشی پرچمدار خودداری می کنم زیرا باعث می شود مردم فکر کنند تلفن Nothing (1) یک پرچمدار نیست. در بین محصولات برند Nutting، گوشی موبایل Nutting Phone 1 برای ما بسیار مهم است. به همین دلیل است که برای توصیف Notting Phone 2 که یک ارتقاء پیشرفته تر است، اما به همان اندازه یک گوشی پرچمدار است، کلمه «premium» را انتخاب کردم.

ما این را به این معنا در نظر می گیریم که Notting Phone 2 احتمالاً یک دستگاه میان رده با تراشه سری Snapdragon 7 است، حداقل از نظر تراشه، درست مانند Notting Phone 1. حالا، اگر می خواهد واجد شرایط عنوان “فانوس دریایی” شود. وسیله ای مجهز به این تراشه، آرزوی اوست!

همچنین، پرمیوم تر کردن آن می تواند به عملکرد دوربین یا ویژگی های جانبی مربوط باشد.

Noteing Phone 2 بازار ایالات متحده را هدف قرار می دهد

PU در ادامه ادعا می کند که این شرکت اولویت بالایی به محصول جدید خود خواهد داد. علاوه بر این، Nothing Phone (2) اواخر امسال در بازار ایالات متحده عرضه خواهد شد.

ما در مورد بازار ایالات متحده هیجان زده هستیم زیرا این کشور یک کشور بزرگ است. “اگر به فروش هدست ما نگاه کنید، حدود یک سوم آنها در ایالات متحده فروخته می شود. اگر گوشی را در ایالات متحده عرضه نکنیم، احتمالا یک سوم فروش خود را از دست خواهیم داد.”

PU همچنین فاش کرد که شکست Nothing در رعایت معیارهای انطباق و یکپارچگی برای فروش به اپراتورهای مخابراتی، عامل اصلی شکست قبلی این شرکت در ایالات متحده بود.

وقتی تلفنی برای ایالات متحده می‌سازید، باید با شرکت‌های مخابراتی کار کنید تا برخی از ویژگی‌های آن‌ها را در سیستم عامل خود تأیید و ادغام کنید. Nutting قبلا منابع لازم برای انجام این کار را نداشت، اما اکنون داریم.

از زمان تأسیس شرکت در سال 2021، نیروی کار هیچ چیز از 200 به 400 نفر افزایش یافته است.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می‌کنید Notting Phone 2 می‌تواند موفق باشد یا مانند نسل اولش تبلیغاتی خواهد شد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا