اخبار فناوری

باز هم، جنس بدنه تیتانیومی برای آیفون 15 پرو یا اولترا گزارش شده است

مدت هاست که شایعاتی در مورد احتمال وجود آیفون با بدنه تیتانیومی می شنویم. تا به امروز این شایعه با عرضه سری آیفون 14 محقق نشده است اپل واچ اولترا که دارای بدنه تیتانیومی است اما باز هم جنس بدنه تیتانیوم برای آیفون 15 پرو یا اولترا گزارش شده است.

قاب تیتانیوم برای آیفون 15 پرو یا اولترا

یکی از آخرین شایعات در مورد امکان تولید تیتانیوم آیفون 15 ارسال شده توسط حساب توییتر ShrimpApplePro. وی اشاره کرد که آیفون 15 طراحی جدیدی با لبه های گردتر خواهد داشت و جنس آن تیتانیوم خواهد بود. این اطلاعات قبلا توسط منبع دیگری در توییتر به نام LeaksApplePro تایید شده بود.

جف پو، تحلیلگر JP Morgan Chase (در یادداشتی تحقیقاتی برای شرکت سرمایه گذاری هنگ کنگ Haitong International Securities) تا حدودی این اطلاعات را تایید کرد. یکی دیگر از شایعات منتشر شده مربوط به نام و ترکیب سری آیفون 15 آینده است.

طبق گفته LeaksApplePro، یک مدل آیفون 15 اولترا وجود خواهد داشت که احتمالاً از قاب تیتانیومی استفاده خواهد کرد. البته گزارش های دیگری به استفاده از تیتانیوم در مدل های پرو آیفون 15 اشاره دارد.

جنس بدنه تیتانیوم چه مزایایی برای آیفون 15 به همراه دارد؟

به طور عمده، یک آیفون تیتانیومی بسیار بادوام خواهد بود. تیتانیوم به دلیل استحکام و مقاومت در برابر خراش و آسیب مشهور است. به طور طبیعی، یک دستگاه مقاوم در برابر ضربه ممکن است برای خرید جذاب تر باشد. اگرچه بدنه استیل ضد زنگ استفاده شده در مدل های آیفون 12 تا آیفون 14 پرو نیز بسیار بادوام است.

دومین موردی که باید در نظر گرفت این است که تیتانیوم گرانتر از فولاد ضد زنگ است که می تواند قیمت نهایی آیفون 15 تیتانیومی را افزایش دهد.

نطر شما چی هست؟ جنس گوشی موبایلی که می خرید چقدر اهمیت دارد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا