اخبار فناوری

باتری سامسونگ گلکسی واچ 6 افزایش می یابد

ساعت های هوشمند عمر باتری فوق العاده ای ندارند، حداقل اکثر آنها اینطور نیستند. به نظر می رسد بهبود آهسته و پیوسته در اردوگاه سامسونگ در حال دمیدن است. در آخرین گزارش ها متوجه می شویم که ظرفیت باتری سامسونگ گلکسی واچ 6 افزایش خواهد یافت.

ظرفیت باتری گلکسی واچ 6

با رعایت مجوز صادر شده توسط رگولاتور کره جنوبی برای دو باتری قابل استفاده در دو مدل از ساعت هوشمند گلکسی واچ 6 سامسونگ می توان افزایش حجم باتری را تایید کرد.

بی اهمیت نیست که گلکسی واچ 6 در 2 سایز عرضه خواهد شد. این 2 سایز شامل مدل های 40 و 44 میلی متری می شود. همانطور که گفته شد، این دو با شماره مدل SM-R93x و SM-R94x عرضه می شوند.

باتری کوچکتر با کد EB-BR935ABY تایید شده است و تصاویر نه چندان واضح باتری 300 میلی آمپر ساعتی با ظرفیت واقعی 295 میلی آمپر ساعت را نشان می دهد.

این باتری احتمالا در مدل 40 میلی متری گلکسی واچ 6 استفاده خواهد شد. برای مقایسه باید گفت که باتری گلکسی واچ 5 مدل 40 میلی متری مدل 284 میلی آمپر ساعتی با ظرفیت واقعی 276 میلی آمپر ساعت است.

افزایش حدود 20 میلی آمپر ساعتی ممکن است روی کاغذ جهش بزرگی به نظر نرسد، اما می تواند عمر باتری بهتری به دستگاه بدهد.

بزرگترین باتری با کد EB-BR945ABY دارای ظرفیت 425 میلی آمپر ساعت و ظرفیت واقعی آن حدود 412 میلی آمپر ساعت است. طبیعتا این باتری برای گلکسی واچ 6 مدل 44 میلی متری استفاده خواهد شد. برای مقایسه، گلکسی واچ 5 مدل 44 متری دارای باتری 410 میلی آمپر ساعتی با ظرفیت واقعی 397 میلی آمپر ساعت است.

این به معنای افزایش حدود 15 میلی آمپر ساعت در ظرفیت واقعی است که کمی کمتر از مدل 40 میلی متری است.

طبق شایعات اخیر، گلکسی واچ 6 می تواند طراحی جدیدی شبیه به ساعت گوگل پیکسل داشته باشد و با شیشه منحنی عرضه شود. مشخص نیست که آیا این طراحی می تواند ابعاد دستگاه را افزایش دهد و نمایشگر بزرگ تری ارائه دهد یا خیر. در صورت افزایش اندازه، باتری بزرگتر می تواند مصرف انرژی صفحه را فشرده و کاهش دهد و در بهترین حالت عمر باتری مشابه سال گذشته را ارائه دهد.

با این حال، هنوز هیچ چیز قطعی نیست. آیا شما یک ساعت هوشمند دارید؟ آیا از عمر باتری آن راضی هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا