اخبار فناوری

ایلان ماسک می گوید اپل تبلیغات در توییتر را در دست گرفت و اکنون بزرگترین مشتری اوست

ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر، امروز طی یک مکالمه دو ساعته در فضای توییتر به میزبانی بلومبرگ انجام شد، گفت اپل تبلیغات در شبکه اجتماعی توییتر را “به طور کامل تصاحب کرده است”. ماسک همچنین تایید کرد که اپل بزرگترین تبلیغ کننده و مشتری توییتر است.

اپل تبلیغات در توییتر را از سر می گیرد

پنج روز پیش، ماسک اپل را به نفرت از “آزادی بیان” متهم کرد و خواسته های سختی را مطرح کرد و هزینه های تبلیغاتی را متوقف کرد، اظهاراتی که باعث پوشش گسترده رسانه ها از نبرد احتمالی بین اپل و توییتر شد. ماسک علناً ادعا کرده است که اپل اجرای تبلیغات در توییتر را متوقف کرده و همچنین تهدید کرده است که توییتر را از اپ استور خود حذف خواهد کرد.

سپس، دو روز پس از بیان این نظرات، ماسک با تیم کوک، مدیرعامل اپل دیدار کرد. ملاقات و در نهایت مسیر را تغییر داد. پس از این جلسه، ماسک اعلام کرد که در واقع یک “سوء تفاهم” در مورد حذف احتمالی توییتر از اپ استور وجود داشته است و کوک “به صراحت اعلام کرد که اپل هرگز به انجام این کار فکر نکرده است”.

اپل تبلیغات در توییتر را از سر می گیرد

اپل تبلیغات در توییتر را از سر می گیرد

ماسک گفت که کوک اطراف اپل پارک را به او نشان داد و آن دو «چت خوبی» داشتند که ظاهراً باعث شد اپل تبلیغات توییتری خود را از سر بگیرد. اپل تایید نکرده است که پرداخت برای تبلیغات در توییتر را متوقف کرده است و در مورد نظرات امروز ماسک چیزی نگفته است. پس از بحث توییتر، ماسک در توییتی از تبلیغ کنندگان برای بازگشت به توییتر تشکر کرد.

اپل همیشه یکی از بزرگترین تبلیغ کنندگان توییتر بوده است و طبق گزارش ها، این شرکت سالانه بیش از 100 میلیون دلار برای تبلیغات توییتر هزینه می کند.

اظهارات ماسک امروز به دنبال گزارش واشنگتن پست در اوایل این هفته است که اپل “تقریباً 131600 دلار در تبلیغات توییتر بین 10 تا 16 نوامبر خرج کرده است، در حالی که بین 16 تا 22 نوامبر 220800 دلار هزینه کرده است”.

نظر شما در مورد تصاحب تبلیغات توسط اپل در توییتر چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا