اخبار فناوری

اوپو نمونه تصاویر دوربین Find X6 Pro + رندر نهایی طراحی را منتشر کرده است

گوشی پرچمدار اوپو X6 Pro را پیدا کنید هفته آینده رسما معرفی می شود و به زودی این برند معرفی خواهد شد نمونه تصاویر دوربین او این دستگاه را به اشتراک گذاشت که برخی از جزئیات دوربین های آن را فاش می کند. علاوه بر این، بار دیگر شاهد همکاری این برند با شرکت عکاسی سوئدی Hasselblad هستیم.

نمونه تصاویر دوربین Oppo Find X6 Pro

این سه عکس جزئیات باورنکردنی وضوح تصویر و همچنین جزئیاتی در ترکیب دوربین ها را نشان می دهد. دوربین اصلی قرار است دارای یک لنز معادل 23 میلی متری با دیافراگم f/1.8 باشد. EXIF عکس Eagle فاصله کانونی 144 میلی متر را نشان می دهد، اما این طول فعلی می تواند به خوبی شامل زوم دیجیتال باشد. با این حال، دیافراگم بسیار بزرگ f/2.6 در لنز تله فوتو را تایید می کند.

نمونه تصاویر دوربین Oppo Find X6 Pro

نمونه تصاویر دوربین Oppo Find X6 Pro

تصویر سوم با زوم اپتیکال پریسکوپ گرفته شده است، اگرچه ما فکر می کنیم رقم f/4.5 اشتباه است زیرا لنز تله فوتو به دیافراگم f/2.6 مجهز شده است. در نهایت، این خطا می تواند یک EXIF ​​اشتباه یا فقط یک اشتباه تایپی باشد.

شایعات چند هفته پیش حاکی از آن بود که Oppo Find X6 دارای تراشه Dimensity 9200 و سه دوربین 50 مگاپیکسلی است که همگی با سنسور IMX890 سونی خواهند بود. انتظار می رود نسخه پرو دارای اسنپدراگون 8 نسل 2 و سنسور 1 اینچی سونی IMX989 برای لنز دوربین اصلی باشد.

در ادامه رندرهای طراحی نهایی سری Oppo Find X6 را می بینیم که ماژول دوربین بسیار بزرگ این گوشی ها را به رخ می کشد. همانطور که از تصاویر رندر مشاهده می شود، این دستگاه ها در رنگ های متنوع و رنگی با دو قسمت مجزا عرضه می شوند.

Oppo Find X6 Pro

Oppo Find X6 Pro

متأسفانه، آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که کاربران خارج از چین ممکن است هرگز به تلفن دسترسی نداشته باشند، زیرا این دستگاه در انحصار کاربران چینی خواهد بود.

نظر شما در مورد نمونه تصاویر و رندر Oppo Find X6 Pro چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا