اخبار فناوری

انتشار آمار فروش کنسول PS5: سونی عملکرد موفق خود را تکرار می کند

پلی استیشن 5 یا به اختصار PS5 آخرین نسل از کنسول های سونی است که بدون شک می توان آن را محبوب ترین کنسول بازی در بین گیمرها دانست. سونی برنامه های زیادی برای فروش نسل جدید کنسول خود دارد و اکنون آمار فروش کنسول سونی PS5 منتشر شده است که عملکرد قابل توجه و فوق العاده ای را نشان می دهد. در تداوم با مایفون مگ با بودن

آمار فروش کنسول PS5 سونی نشان دهنده عملکرد موفق سونی است

تعداد دقیق کنسول های PS5 فروخته شده توسط سونی در یک آمار رسمی فاش شده است و باید گفت که این آمار شگفت انگیز است. بیش از شش ماه است که ما در مورد اعداد فروش پلی‌استیشن 5 نمی‌شنویم. تا آن زمان و طبق آمارهای قدیمی، هنوز 20 میلیون دستگاه می‌فروشیم و سونی در این مورد کاملا مبهم بود. این شرکت امروز در نمایشگاه CES 2023 اعلام کرد که آمار فروش جهانی کنسول جدیدش به تازگی از مرز 30 میلیون عبور کرده است. این کنسول بازی همچنان در بین گیمرها بسیار محبوب است.

اما در ماه های اخیر فروش آن به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. این عمدتا به این دلیل است که سونی تولید این محصول را افزایش داده و سهام این شرکت نیز بر همین اساس افزایش یافته است. بنابراین، یک سوم فروش PS5 در شش ماه گذشته اتفاق افتاده است که بسیار بزرگ است. فروش خوب نیز مصادف شد با فصل تعطیلات که بسیاری از گیمرها کنسول جدید خود را به عنوان هدیه کریسمس دریافت می کنند که یکی از دلایل افزایش فروش است.

آمار فروش کنسول PS5

به گزارش سایت خبرگزاری GizChina، هیچ تغییر قریب الوقوعی در ساختار فروش سونی وجود ندارد. این شرکت در نمایشگاه CES 2023 اعلام کرد که کمبود کنسول اکنون به پایان رسیده است، بنابراین از این پس ذخیره مجدد محصولات این شرکت در بسیاری از کشورها آسان تر خواهد بود. در ابتدای سال 2023، این شرکت قبلاً اعلام کرده بود که PS5 در آسیا به سختی پیدا خواهد شد. اما داده های جدید نشان می دهد که با وجود مخالفت گیمرها در این مدت، افزایش قیمت PS5 مانع خاصی برای بسیاری از خریداران دستگاه نخواهد بود.

زیرا این شرکت نیز در معرض اثرات منفی تورم قرار دارد. افزایش قیمت این دستگاه از 500 به 550 یورو برای مدل اصلی و از 400 به 450 یورو برای مدل دیجیتال نگرانی هایی را ایجاد کرده است. اما بدیهی است که این چیزی را برای گیمرها تغییر نمی دهد. با این حال، بدون شک مدتی طول می کشد تا PS5 را به طور گسترده در فروشگاه های خرده فروشی و با تخفیف های بهتر (در صورت وجود تقاضای بالا) ببینیم. انتظار می رود این روند در سال جاری نیز ادامه یابد.

به خصوص با عرضه نسخه باریک این کنسول که قیمت کمتری نسبت به نسخه استاندارد خواهد داشت، شاهد فروش بیشتر این دستگاه خواهیم بود. به طور کلی فروش این کنسول باید در سال جاری افزایش چشمگیری داشته باشد. نظر کاربران مایفون مگ در مورد آمار فروش کنسول PS5 سونی که به تازگی منتشر شده است چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا