اخبار فناوری

افزایش قیمت تعویض باتری آیفون، آیپد و مک بوک اپل

اپل اخیرا اعلام کرده است که قصد دارد قیمت تعویض باتری را برای تعدادی از محصولات خود از جمله آیفون، آی پد و مک بوک افزایش دهد. اخیراً بالاخره این تغییر اجرایی شد. افزایش قیمت تعویض باتری آیفون، آیپد و مک بوک اپل در برخی مدل ها قابل توجه به نظر می رسد.

افزایش قیمت تعویض باتری اپل

اپل برای اولین بار چند ماه پیش افزایش هزینه تعویض باتری را اعلام کرد. این تغییرات روی گوشی های هوشمند، تبلت ها و لپ تاپ های محبوب آن تاثیر می گذارد.

اخیراً این برند قیمت جدید تعویض باتری را در سراسر جهان به روز کرده است. این تغییر نه تنها بازار آمریکا را تحت تاثیر قرار می دهد، بلکه بازارهای جهانی را نیز شامل می شود.

در حال حاضر، هزینه تعویض باتری آیفون 14 حدود 99 دلار است. این هزینه برای 4 مدل این خانواده یکسان است.

قیمت تعویض باتری آیفون 5 به آیفون 8 حدود 69 دلار آمریکا است. این حدود 20 دلار افزایش نسبت به قیمت قبلی 49 دلاری است.

قیمت تعویض باتری آیفون X به آیفون 13 به حدود 89 دلار رسید که 20 دلار بیشتر از قیمت قبلی 69 دلار است.

افزایش قیمت تعویض باتری مک بوک ایر قیمت آن حدود 30 دلار (از 129 دلار تا 159 دلار) است و برای مدل پرو (از 199 دلار به 249 دلار) به 50 دلار می رسد.

افزایش قیمت تعویض باتری آیپد این قیمت از 20 دلار برای مدل های قدیمی Pro، mini و Air تا 100 دلار برای مدل پایه iPad متغیر است. هزینه تعویض باتری این آیپد از 99 دلار به 199 دلار کاهش می یابد که عجیب و زیاد است.

تعویض باتری آیپد

تعویض باتری آیپد

نطر شما چی هست؟ آیا این افزایش قیمت تعویض باتری محصولات اپل برای شما منطقی است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا