اخبار فناوری

آیفون 15 پرو با قاب تیتانیومی، دکمه های غیر فیزیکی با بازخورد لمسی و 8 گیگابایت رم ارائه می شود.

به گفته جف پو، تحلیلگر فناوری، نسل بعدی آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس اپل دارای چندین ویژگی جدید از جمله قاب تیتانیومی خواهند بود. دکمه های حالت جامد با بازخورد لمسی و RAM را افزایش خواهد داد.

آیفون 15 پرو با قاب تیتانیومی

در یک یادداشت تحقیق برای شرکت سرمایه گذاری هنگ کنگ Haitong International Securities، پو انتظارات خود را از سری آیفون 15 بیان کرد که به گفته او شامل آیفون 15 6.1 اینچی، آیفون 15 پلاس 6.7 اینچی، آیفون 15 پرو 6.1 اینچی و 6.7 اینچی خواهد بود. . به طور خاص، او انتظار دارد که مدل‌های Pro دارای قاب تیتانیومی و دکمه‌های صدا و پاور حالت جامد با بازخورد لمسی از دو موتور دیگر Taptic باشند. همچنین انتظار می‌رود مدل‌های پرو دارای 8 گیگابایت رم باشند که 2 گیگابایت بیشتر از رم 6 گیگابایتی آیفون 14 پرو است.

این سه ویژگی قبلاً برای مدل های آیفون 15 پرو توسط منابع دیگری مانند ShrimpApplePro و تحلیلگر Ming-Chi Kuo شایعه شده بود.

Pu می گوید مدل های آیفون 15 پرو از تراشه A17 Bionic ساخته شده با فرآیند 3 نانومتری TSMC استفاده می کنند، در حالی که او انتظار دارد آیفون 15 و آیفون 15 پلاس دارای تراشه A16 Bionic و 6 گیگابایت رم باشند. همچنین ادعا می کند که هر چهار مدل دارای پورت USB-C و مودم اسنپدراگون X70 کوالکام برای شبکه های 5G و LTE خواهند بود.

آیفون 15 پرو با قاب تیتانیومی

آیفون 15 پرو با قاب تیتانیومی

همانطور که شایعات می گویند، Pu انتظار دارد لنز تله فوتو آیفون 15 پرو مکس دارای فناوری پریسکوپ برای افزایش زوم اپتیکال باشد. در مورد آیفون 15 و آیفون 15 پلاس، Pu انتظار دارد که این گوشی ها دارای لنز دوربین عقب 48 مگاپیکسلی مشابه مدل های آیفون 14 پرو باشند.

بر اساس “بررسی های اخیر زنجیره تامین و نظرات صنعت فناوری”، Pu همچنان در مورد قیمت سهام بسیاری از شرکت ها در زنجیره تامین اپل محتاط است. Pu فکر می کند که شتاب محصولات اپل “تضعیف” شده است و انتظار دارد فروش آیفون، مک، اپل واچ و ایرپاد در سال 2023 نسبت به سال گذشته کاهش یابد.

Pu سابقه متفاوتی در پیش بینی برنامه های آینده اپل دارد، اما بسیاری از اطلاعاتی که او امروز در مورد مدل های آیفون 15 به اشتراک گذاشت قبلاً شایعه شده است. طبق معمول، اپل قرار است در ماه سپتامبر سری آیفون 15 خود را معرفی کند.

نظر شما در مورد آیفون 15 پرو با قاب تیتانیومی و سایر مشخصات چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا