اخبار فناوری

آیا گوشی تاشو 3 لایه سامسونگ امسال معرفی می شود؟

ما انتظار داریم که نسل پنجم گوشی های تاشو سامسونگ در تابستان امسال عرضه شود. این معادل 5 سال تجربه در فروش تجاری و بازار جهانی تلفن های تاشو است. طبق شایعات، سامسونگ ممکن است بخواهد نوع جدیدی از محصول تاشو را در سال جاری معرفی کند. این شایعات منجر به گمانه زنی هایی می شود که سامسونگ یک گوشی تاشو 3 لایه را معرفی خواهد کرد.

گوشی تاشو سه لایه سامسونگ

یک منبع خبری غیررسمی معتبر ادعا می کند که سامسونگ برخلاف بسیاری از گزارش های دیگر، Galaxy S23 FE امسال منتشر نخواهد شد

همچنین ادعا می کند که این شرکت کره ای اولین دستگاه تاشو 3 لایه خود را قبل از پایان سال جاری میلادی رونمایی خواهد کرد. اطلاعات زیادی در مورد این دستگاه جدید گلکسی تاشو در دست نیست، اما به لطف صفحه نمایش OLED تاشو دو لولایی، باید از یک گوشی هوشمند جمع و جور به یک تبلت با صفحه نمایش بزرگ تبدیل شود.

صفحه نمایش Flex Solo سامسونگ و سایر پانل های تاشو – MWC 2023 را ببینید

اگر به خاطر داشته باشید، Samsung Display بارها صفحه نمایش OLED 3 لایه خود را نشان داده است و نسخه ارتقا یافته این پنل را می توان در گوشی تاشو 3 لایه سامسونگ استفاده کرد.

همانطور که فهمیده شد، این دستگاه باید در پایان سال جاری یا حدود پاییز 1402 رونمایی شود، البته جزئیات خاصی ارائه نشده است. با این حال، اغراق نیست اگر بگوییم که ممکن است چیپست Snapdragon 8 Gen 2 For Galaxy را داشته باشد.

نمایشگرهای انعطاف پذیر سامسونگ

نمایشگرهای انعطاف پذیر سامسونگ

همچنین شایعاتی در مورد دیگر محصولات تاشو سامسونگ در سال 2023 منتشر شده است. به عنوان مثال، گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 ظاهراً از یک لولای قطره‌ای جدید استفاده می‌کنند که به صفحه تاشو داخلی اجازه می‌دهد تا در شعاع وسیع‌تری تا شود.

این باعث می شود سری Z5 در مقایسه با سری Z4 سال گذشته چین های کمتری قابل مشاهده داشته باشد. به لطف این لولا، دستگاه هنگام بسته شدن لرزش ندارد. هر دو گوشی دارای استاندارد IPX8 برای مقاومت در برابر آب هستند.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر گوشی تاشو 3 لایه سامسونگ هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا