اخبار فناوری

آیا آیفون SE 4 دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED خواهد بود؟

در آخرین گزارشی که در مورد iPhone SE 4 می شنویم، خبرهای خوبی وجود دارد. به گفته یکی از تحلیلگران مشهور محصولات اپل، آیفون SE 4 احتمالا با صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED عرضه خواهد شد.

آیفون SE 4

می دانیم که طراحی باید در نسل جدید آیفون SE تغییر کند. بسیاری از شایعات حاکی از وام گرفتن از طراحی آیفون XR یا آیفون 11 است. متأسفانه هر دوی این دستگاه ها به صفحه نمایش IPS LCD مجهز بودند که وضوح HD بسیار پایینی را برای اندازه 6.1 اینچی خود ارائه می دادند.

به همین دلیل شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه ممکن است آیفون SE 4 یک دستگاه مقرون به صرفه در نظر گرفته شود، از همان پنل بودجه استفاده خواهد کرد. اگرچه این اپل است و حتی اگر چنین تصمیمی بگیرد، آیفون جدید همچنان به فروش می رسد، اما خبر خوب این است که می توان از پنل های OLED استفاده کرد.

در واقع، کو این را می گوید آیفون SE 4 این گوشی بیشتر شبیه مدل استاندارد آیفون 14 خواهد بود، یعنی صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED با حاشیه های نازک ارائه می دهد.

علاوه بر این، این نسل از آیفون SE دارای مودم 5G ساخت اپل است. متاسفانه اتصال 5G آن محدود به شبکه های زیر 6 گیگاهرتز است و اتصال mmWave ندارد. متاسفانه اطلاعات دقیقی از قیمت در دسترس نیست، اما بعید نیست که قیمت آن در حدود 429 دلار باشد.

زمان ارائه نسل جدید آیفون SE می تواند حدود زمستان 1402 یا بهار 1403 باشد. بنابراین نباید زیاد به شایعات موجود توجه کرد و ممکن است تصمیمات تا زمان خروج تغییر کند.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید با عرضه آیفون SE 4 مجهز به صفحه نمایش OLED، نسل آیفون های جدید IPS LCD به پایان می رسد؟ با عرضه آیفون SE قبلی، نسل آیفون های جدید 4G به پایان رسید.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا