اخبار فناوری

آپدیت iOS 18 اپل رسما معرفی شد

آپدیت جدید اپل برای سیستم عامل موبایل iOS خود امشب در WWDC24 فاش شد. آپدیت iOS 18 اپل رسما عرضه شد و شاید اولین ویژگی نشان داده شده در واقع یک مشکل حافظه و یک مشکل آشکار برای کاربران اندروید باشد!

آپدیت اپل iOS 18

افزایش سطح سفارشی سازی در صفحه اصلی iOS 18

افزایش سطح سفارشی سازی در صفحه اصلی iOS 18

بله، اگر کاربر iOS هستید و به تصویر بالا نگاه کنید، ممکن است کاملاً شگفت زده شوید! چیدمان آیکون ها به این صورت چگونه است یا چرا آیکون ها تیره هستند؟ خب، بله، آپدیت iOS 18 بالاخره قابلیتی را به شما می دهد که سال ها در اندروید وجود داشته است.

با آپدیت iOS 18، اپل مهمترین تغییرات (در تاریخچه iOS) را در سفارشی سازی صفحه اصلی اعمال کرده است. حالا می توانید نماد برنامه ها آن را در هر کجا که می خواهید قرار دهید!

شما نیز قادر خواهید بود تم رنگارنگ تیره یا رنگ خاصی داشته باشد. به این ترتیب، سفارشی‌سازی صفحه اصلی iOS در نهایت راهی است که باید باشد.

مرکز کنترل چند صفحه ای در iOS 18

مرکز کنترل چند صفحه ای در iOS 18

مرکز کنترل آپدیت iOS 18 همچنین دستخوش تغییراتی شده که می تواند جذاب باشد. می توانید مرکز کنترل را به سمت بالا بکشید و به عنوان مثال، کنترل پخش موسیقی نمایش داده می شود (مانند تصویر بالا). همچنین می‌توانید برای بررسی کنترل‌های خانه هوشمند خود، دوباره انگشت خود را به سمت بالا بکشید.

حالت بازی خصوصی در iOS 18

حالت بازی خصوصی در iOS 18

اپل بالاخره به این نتیجه رسیده است که باید در iOS 18 حالت بازی ویژه در حالت بازی، به‌روزرسانی iOS 18 برای آیفون شما سعی می‌کند تجربه بازی شما را در اولویت قرار دهد.

حالت بازی به بهبود ارتباط بین AirPods و کنترلر بازی بلوتوث شما کمک می کند. همچنین فعالیت های پس زمینه را مدیریت می کند تا نرخ فریم بازی شما مختل نشود.

برنامه عکس با طراحی جدید و امکانات بهتر

برنامه عکس با طراحی جدید و امکانات بهتر

طراحی جدید برای برنامه عکس به روز رسانی iOS 18 به شما کمک می کند تا خاطرات خود را بهتر مرور کنید. البته طراحی جدید قطعا کاربران را سردرگم نخواهد کرد.

طراحی برنامه Photos در iOS 18 در تصویر بالا نشان داده شده است. ظاهر قدیمی که انتظار دارید تقریباً 60٪ و 40٪ پایین صفحه را اشغال می کند. دسته بندی های هوشمند چیز مفیدی به شما ارائه می دهد.

همچنین گزینه ای برای اجازه دادن به تصاویری که می خواهید از پیش نمایش جهانی پنهان شوند وجود دارد. به عنوان مثال، می توانید انتخاب کنید که اسکرین شات ها در صفحه اصلی نمایش داده نشود!

iMessage در iOS 18 با قابلیت ارسال پیامک برنامه ریزی شده به روز شد!

iMessage در iOS 18 با قابلیت ارسال پیامک برنامه ریزی شده به روز شد!

بله، ویژگی دیگری وجود دارد که کاربران اندروید ممکن است تعجب کنند که چرا هنوز در iOS در دسترس نیست. خب، دوباره اپل است!

اکنون با به‌روزرسانی iMessage در iOS 18، می‌توانید به صورت برنامه‌ریزی شده به کاربران خود پیام دهید. این برای کاربران فراموشکار اونم مثل من واقعا جذابه

کاربران اکنون می توانند با استفاده از هر شکلک دلخواه به پیام ها پاسخ دهند. امکان قالب بندی متن پیام ارسالیمانند برجسته کردن (پررنگ)، مورب (مورب)، یا زیر خط کشیدن متن.

طبق شایعات می توانید روی متن و کلمات خاصی افکت بگذارید تا متن شما خواناتر و تاکیدی تر شود.

همچنین امکان ارسال پیامک کوتاه (SMS) در مواقع ضروری نیز وجود دارد اتصال به ماهواره در iOS 18 پا. این ویژگی فقط زمانی قابل دسترسی است که خارج از پوشش هستید.

به روز رسانی iOS 18 نیز حریم خصوصی این به شما امکان می دهد برای هر برنامه ای که انتخاب می کنید نیاز به احراز هویت داشته باشید یا حتی آن را کاملاً مخفی کنید.

اکنون می توانید به طور خاص کنترل کنید که برنامه های شخص ثالث به چه مخاطبینی دسترسی داشته باشند.

همچنین به روز رسانی هایی برای نقشه و نرم افزار کیف پول وجود دارد.

در تصویر زیر می‌توانید تمام ویژگی‌های جدید iOS 18 را که در مراسم WWDC24 فاش شد، مشاهده کنید:

نظر شما در مورد این ویژگی های جدید iOS 18 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/06/10/%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-ios-18-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%B1%D8%B3%D9%85%D8%A7-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا