اخبار فناوری

آپدیت iOS 17 نمایشگر آیفون را کاربردی‌تر خواهد کرد، حتی وقتی در دست شما نیست

اگر بتوانیم از گوشی هوشمند خود به عنوان نمایشگر هوشمند و در حالت افقی استفاده کنیم، محصول کاراتری خواهیم داشت. برای عملی شدن این ایده به سازگاری سخت افزار و نرم افزار نیاز است. آنطور که شنیده می‌شود، آپدیت iOS 17 نمایشگر آیفون را هوشمندتر خواهد کرد و در همین جهت حرکت می‌کند‌.

آپدیت iOS 17

برای ممکن شدن این ایده باید سیستم عامل و رابط کاربری برای پشتیبانی از کاربری در حالت افقی بهینه شود و اطمینان حاصل گردد که برنامه برای این حالت به درستی تراز شده و اندازه آنها تغییر کرده است.

اپل قصد دارد با تمرکز بر افزایش راحتی کاربر، صفحه قفل آیفون یا نمایشگر همیشه روشن آن را زمانی که دستگاه در جهت افقی قرار دارد، به یک نمایشگر هوشمند تبدیل کند.

طبق گزارش مارک گورمن از بلومبرگ، هدف این قابلیت ارائه اطلاعات مهم در یک نگاه است. پیش از این گوگل چنین قابلیتی را در تبلت پیکسل ارائه کرده بود.

طبق اطلاعات ارائه شده، نمایشگر هوشمند iOS 17 مجموعه‌ای از اطلاعات مفید از جمله آب و هوای فعلی، قرارهای تقویم و اعلان‌ها را به نمایش می گذارد. این قابلیت، که انتظار می‌رود در کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2023 معرفی شود، قصد دارد آیفون را کاربردی‌تر کند، حتی زمانی که در دست شما نیست.

اسم رمز داخلی اپل برای iOS 17 “سپیده دم” یا “Dawn” است و همزمان با عرضه آیفون ۱۵ باید به صورت عمومی عرضه شود.

عجیب آن که گفته می‌شود چنین قابلیتی را برای آیپد توسعه نمی‌دهد. این در حالی است که استفاده از این چنین قابلیتی برای نمایشگر بزرگتر بهتر است.

نظر شما درباره این قابلیت احتمالی iOS 17 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/05/25/%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-ios-17-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%D8%AE/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا