اخبار فناوری

آپدیت iOS 16.4 اپل رسما منتشر شد

اپل ماه گذشته نسخه بتای iOS 16.4 را منتشر کرد و تاکنون این آپدیت برای آیفون و آیپد منتشر شده است. به‌روزرسانی‌های MacOS 13.3 و WatchOS 9.4 نیز در دسترس هستند. در این آپدیت 21 ایموجی جدید شامل پنج حیوان جدید، دو حرکت دست، سه قلب رنگی و برخی وسایل منزل مانند پنکه تاشو، فلوت و ماراکا معرفی شده است.

آپدیت iOS 16.4 اپل

ایموجی های جدید iOS 16.4

ایموجی های جدید iOS 16.4

آپدیت iOS 16.4 اپل همچنین دارای ویژگی های دیگری مانند عایق صدا برای تماس است. این ویژگی صدای محیط را مسدود می کند و تماس ها را واضح تر می کند.

بخش Duplicate Albums در Photos نیز اصلاح شده است و اکنون تصاویر ذخیره شده در iCloud Shared Photo Library را نیز بررسی می کند و آلبوم ها را تمیز و مرتب نگه می دارد.

علاوه بر این، یک ویژگی دسترسی جدید اضافه شده است که هنگام تشخیص نورهای چشمک زن در محتوای ویدیویی، صفحه نمایش را کم نور می کند تا تجربه بهتری از مشاهده را برای افراد حساس فراهم کند.

در این آپدیت رفع اشکال نیز وجود دارد. مشکلات مدیریت محتوا برای والدین، غیرفعال کردن تصادفی آلارم‌ها و سایر اشکالات جزئی با این به‌روزرسانی برطرف می‌شوند.

اپل همچنین در حال معرفی مجدد معماری HomeKit است که در سال 2022 از iOS 16.2 و MacOS Ventura 13.1 حذف شد. کاربران گزارش دادند که برخی از دستورات Siri به درستی کار نمی کنند و دستگاه های خانه هوشمند در برنامه Home ظاهر نمی شوند. این مشکلات حل شده اند و اپل نیز مشکل جفت کردن دستگاه های سازگار با Matter را حل کرده است.

آیا آپدیت iOS 16.4 را دریافت کرده اید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا