اخبار فناوری

اپل هدست واقعیت ترکیبی خود را به تعدادی از مدیران شرکت های بزرگ به نمایش گذاشت

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، اپل هفته گذشته هدست واقعیت ترکیبی خود را در سالن استیو جابز برای حدود 100 نفر از مدیران ارشد این شرکت به نمایش گذاشت.

معرفی هدست واقعیت ترکیبی اپل به مقامات منتخب شرکت

در آخرین ویرایش خبرنامهبرای روشن شدنگورمن توضیح داد که “گردهمایی قابل توجه” یک “نقطه عطف” قبل از اعلام رسمی کلاه ایمنی است که در ماه ژوئن پیش بینی می شود. هدف از این رویداد گرد هم آوردن اعضای ارشد کارکنان اپل در اطراف پلتفرم اصلی بعدی این شرکت بود.

طبق گزارش‌ها، مدیران اپل از سال 2018 هر سال نگاهی به این هدست انداخته‌اند، اما نمایش‌ها پیش‌نمایش‌های محتاطانه‌تری از پیشرفت پروژه داشتند تا نمایش‌های کامل دستگاه. اما آخرین پیش‌نمایش، که در تئاتر استیو جابز برگزار شد، رویدادی بسیار بزرگ‌تر بود و مدل نهایی کلاه ایمنی را نشان می‌داد.

با تشدید زمان عرضه دستگاه در اپل، گورمن اضافه کرد که احتمالاً این هدست با چندین مشکل احتمالی راه اندازی خواهد شد:

“قیمت قیمت دستگاه از حدود 3000 دلار شروع می شود، برنامه اصلی مشخصی ندارد، به باتری خارجی نیاز دارد که هر چند ساعت یکبار باید تعویض شود و از طرحی استفاده می کند که برخی از آزمایش کنندگان آن را ناراحت کننده می دانستند. همچنین احتمالاً با محتوای رسانه ای محدود عرضه خواهد شد.»

معرفی هدست واقعیت ترکیبی اپل به مقامات منتخب شرکت

معرفی هدست واقعیت ترکیبی اپل به مقامات منتخب شرکت

در نتیجه، مدیران اپل “لحن واقع بینانه ای را در شرکت ایجاد می کنند” با این درک که “این یک محصول پرفروش نخواهد بود” و احتمالاً مسیری مشابه اپل واچ را دنبال خواهد کرد.

گورمن معتقد است که اولین نسخه از دستگاه «در کنار سایر محصولات این شرکت مانند یک دستگاه نابالغ به نظر می رسد»، اما «احتمالاً ظرف چند ماه اپل را به رهبر بازار در واقعیت ترکیبی تبدیل خواهد کرد». مسئولان انتظار دارند با عرضه مدل های بعدی این هدست با قیمت کمتر در آینده، علاقه مصرف کنندگان افزایش یابد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا