اخبار فناوری

آپدیت اندروید 13 برای سامسونگ گلکسی اس 10 لایت رسما ارائه شد: One UI 5.0

حدود 3 سال پیش بود گلکسی اس 10 لایت سامسونگ با تمرکز بر تثبیت کننده تصویر بسیار پایدار OIS خود رونمایی شد. این دستگاه به صورت پیش فرض با اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.0 عرضه می شود و اکنون آپدیت اندروید 13 سامسونگ گلکسی اس 10 لایت به صورت رسمی با رابط کاربری One UI 5.0 معرفی شده است.

آپدیت اندروید 13 سامسونگ گلکسی اس 10 لایت

سامسونگ در ادامه عرضه به‌روزرسانی اندروید 13 برای محصولات موبایل واجد شرایط خود، به‌روزرسانی مورد انتظار را برای گلکسی اس 10 لایت آورده است. جالب اینجاست که این تنها عضوی از خانواده گلکسی اس 10 خواهد بود که آپدیت اندروید 13 را با رابط کاربری One UI 5.0 دریافت می کند. سایر اعضای این خانواده اندروید 9 را دریافت کرده اند و آپدیت سیستم عامل آنها کامل شده است.

به‌روزرسانی One UI 5.0 اکنون برای Galaxy S10 Lite در اروپا و به‌ویژه در اسپانیا در دسترس است. ما انتظار داریم که اکثر بازارهایی که این دستگاه در آن ها موجود است، به زودی به روز رسانی را دریافت کنند.

آپدیت اندروید 13 گلکسی اس 10 لایت (SM-G770F) با نسخه G770FXXU6HVK5 عرضه می شود. این به‌روزرسانی همچنین شامل وصله امنیتی نوامبر 2022 است، اگرچه این وصله در حال حاضر برای Galaxy S10 Lite در دسترس است.

گلکسی اس 10 لایت

گلکسی اس 10 لایت

با این به‌روزرسانی One UI 5.0، انتظار می‌رود کاربران Galaxy S10 Lite از رابط کاربری کمی تغییر یافته، گزینه‌های شخصی‌سازی غنی‌تر برای صفحه قفل، تغییرات معقول در برنامه تنظیمات و عملکرد بهتر رابط کاربری لذت ببرند.

گلکسی اس 10 لایت همچنین ممکن است از طریق ژست‌های حرکتی چند پنجره‌ای جدید در نسخه بتا، مالتی تسکینگ بهتری داشته باشد، اما از هیچ تغییری در Samsung DeX بهره نخواهد برد، زیرا S10 Lite اساساً از محیط دسکتاپ پشتیبانی نمی‌کند.

کاربران گلکسی اس 10 لایت در اروپا باید با باز کردن برنامه تنظیمات، رفتن به به‌روزرسانی نرم‌افزار و ضربه زدن روی Download and install، به‌روزرسانی One UI 5.0 را دانلود کنند.

گلکسی اس 10 لایت دارید؟ آیا آپدیت اندروید 13 سامسونگ را دریافت کردید؟

Samsung Galaxy S10 Lite با OIS Super Steady رسما معرفی شد

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا