اخبار فناوری

اندازه صفحه نمایش گوشی تاشو هواوی میت ایکس 3 مشخص شد

می دانیم که گوشی تاشو 2023 هواوی در 3 فرودین 1402 به طور رسمی معرفی می شود. این شرکت اطلاعات زیادی در مورد هواوی میت ایکس 3 هنوز اعلام نشده است، اما امروز، راس یانگ، مدیرعامل DSCC، جزئیاتی در مورد نمایشگر Mate X3 به اشتراک گذاشت.

صفحه نمایش گوشی تاشو Huawei Mate X3

یانگ می گوید هواوی میت ایکس 3 دارای صفحه نمایش 7.85 اینچی تاشو خواهد بود که 0.15 اینچ کوچکتر از صفحه نمایش تاشو Mate X2 است. با این حال، قطر خارجی صفحه نمایش همان 6.45 اینچ باقی مانده است.

مدیر عامل DSCC همچنین ادعا کرد که میت X3 اولین گوشی هوشمند هواوی خواهد بود که از شیشه بسیار نازک (UTG) استفاده می کند و پنل نمایشگر آن توسط BOE ساخته خواهد شد.

او در توییتی گفت:

گوشی تاشو هواوی میت ایکس 3 هفته آینده معرفی خواهد شد. اندازه صفحه نمایش تاشو 7.85 اینچ و صفحه نمایش بیرونی 6.45 اینچ است. نوع پنل نمایشگر LTPO و دارای روکش UTG است که اولین گوشی هواوی با UTG خواهد بود. تولید اولیه و حجم هدف بالاست.

معرفی گوشی هواوی سری P60 و گوشی تاشو Mate X3

معرفی گوشی هواوی سری P60 و گوشی تاشو Mate X3

جزئیات بیشتر در مورد Mate X3 ممکن است در روزهای منتهی به رویداد 3 آوریل منتشر شود، جایی که هواوی از سری P60 نیز رونمایی خواهد کرد.

پیش از این، یک افشاگر چینی فاش کرده بود که هواوی میت ایکس 3 به نسل دوم فناوری ارتباطات ماهواره ای مجهز خواهد شد. این فناوری به شما کمک می کند تا پیام های کوتاه را با استفاده از شبکه ماهواره ای بدون شبکه تلفن هوشمند ارسال کنید.

آیا منتظر نسل بعدی گوشی های تاشو هوآوی هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا