اخبار فناوری

گوشی Nothing Phone 3 از آیفون ۱۶ معرفی نشده اپل الهام خواهد گرفت!

تقریباً یک سال از عرضه Nothing Phone 2 می گذرد، بنابراین طبیعتاً ما منتظر اخباری در مورد Nothing Phone 3 هستیم. اخیراً، مدیر عامل Nothing، Carl P. مجموعه ای از اسکرین شات ها را در Inks منتشر کرده است که به روزرسانی های رابط کاربری را نشان می دهد. هیچ سیستم عاملی او ظاهر می شود. در حالی که تغییرات نرم افزاری به خودی خود برای کاربران جالب بود ببوم آنها به زودی متوجه شدند که تلفن نشان داده شده در عکس های Bay احتمالاً متعلق به او است هیچ چی تلفن 3 او هست.

هیچ چیز در Phone 3 مانند محصولات آینده اپل از دکمه اضافی بهره نمی برد

به گفته androidauthority، گوشی های Notting شامل Phone 1، Phone 2 و Phone 2a همگی دارای سه دکمه هستند. دو دکمه تنظیم صدا در سمت چپ و یک دکمه پاور در سمت راست. با این حال، واضح است که گوشی موجود در تصاویر Pi وجود دارد دکمه اضافی در سمت راست، درست زیر دکمه پاور قرار دارد.

هدف از این دکمه جدید هنوز مشخص نیست، اما با توجه به شایعات پیرامون سری آیفون 16، اضافه شدن این دکمه جدید الهام گرفته از اپل بسیار جالب است. به طور گسترده ای اعتقاد بر این است که اپل نیز چنین می کند دکمه جدید مستقیماً زیر دکمه پاور در نسل بعدی آیفون ها معرفی خواهد شد.

در مورد اپل، به نظر می رسد که این دکمه جدید چندین کار را انجام می دهد، شاید به عنوان یک دکمه درپوش لنز دوربین دکمه اختصاصی کار می کند یا دوربین را روشن می کند. همچنین گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که می‌تواند اقدامات قابل تنظیم دیگری را ارائه دهد، که احتمالاً به ویژگی‌های هوش مصنوعی داخلی اپل در به‌روزرسانی بعدی iOS مرتبط است.

اعلامیه اخیر ادغام ChatGPT در Nothing OS این احتمال را افزایش می دهد که این دکمه جدید بتواند هدفی مشابه به عنوان یک دکمه سفارشی داشته باشد. هوش مصنوعی روی دسترسی سریع به ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی کار کنید.

عکس ارسال شده در X توسط Carl P

اینکه چگونه برندهای دنیای فناوری به یکدیگر «الهام می‌بخشند» پایانی ندارد!

معمول است که تلفن های Nothing تا حدی تحت تأثیر زبان طراحی محصول اپل قرار می گیرند. اما با توجه به اینکه Nothing Phone 3 احتمالاً قبل از آیفون 16 وارد بازار می شود، امسال ممکن است سالی باشد که مشخص نیست چه کسی از چه کسی کپی می کند.

در حال حاضر، جزئیات در مورد Nothing Phone 3 کمیاب است، اما به طور گسترده انتظار می رود که دارای چیپست قدرتمند سری 8 و روشنایی LED بهبود یافته برای افزایش عملکرد سیستم باشد. تصویر نماد از مزیت استفاده کنید زمان بندی توییت های کارل پی، که می تواند حرکتی عمدی برای ایجاد هیجان در اطراف محصول جدید شرکت او باشد، نشان می دهد که عرضه Phone 3 چندان دور نیست.

نظر شما در مورد گوشی Nothing بعدی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/05/24/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-nothing-phone-3-%D8%A7%D8%B2-%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%DB%B1%DB%B6-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%86%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%A7%D9%84%D9%87%D8%A7/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا