اخبار فناوری

گوشی گیمینگ Red Magic 8S Pro هم با ۲۴ گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد

به نظر می‌رسد برندهای چینی قصد دارند حافظه رم ۲۴ گیگابایتی را در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ به یک روند تبدیل کنند! پس از اینکه شنیدیم OnePlus Ace 2 Pro یک نسخه ۲۴ گیگابایت حافظه رم دارد و یک گوشی از Realme هم همین میزان حافظه رم ارائه می‌کند، به تازگی خبری درباره یک محصول گیمینگ از ZTE می‌رسد که رسمی هم هست. بله، گوشی گیمینگ Red Magic 8S Pro هم با ۲۴ گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد.

گوشی گیمینگ Red Magic 8S Pro با ۲۴ گیگابایت حافظه رم

با انتشار تیزر رسمی از سوی زیرند ZTE یعنی Nubia به شکل رسمی تایید می‌شود که ۲۴ گیگابایت حافظه رم در گوشی گیمینگ جدید این برند استفاده خواهد شد.

با این‌که برخلاف شایعات این دستگاه تراشه نسل جدید اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۲ ارائه نمی‌کند و به صورت رسمی استفاده از اسنپدراگون ۸ نسل ۲ تایید شد اما گویا این دستگاه به کلاک بالاتر برای هسته اصلی Cortex-X3 مجهز خواهد شد. تقریبا چیزی شبیه به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 For Galaxy که در انحصار سامسونگ بود.

موضوع جالب دیگر این است که شما می‌توانید گوشی گیمینگ جدید Nubia را در ۳ طرح مختلف برای قاب پشتی تهیه کنید. یکی از این قاب‌ها به صورت نیمه شفاف و با فن و LED RGB ارائه می‌شود.

دو مدل دیگر قاب پشتی شفاف ندارند و رنگ‌های نقره‌ای و مشکی را ارائه خواهند کرد. با این تفاوت که یکی از آن‌ها LED RGB دارد و دیگری ندارد. تصویر رسمی تمام مدل‌های ذکر شده را می‌توانید اینجا ببینید.

همانطور که حتما توجه کرده‌اید، این دستگاه بدون بریدگی نمایشگر ارائه می‌شود و دوربین سلفی آن زیرنمایشگر قرار دارد. ZTE توسعه قابل توجهی را در این بخش انجام داده و محصولات پرچمدار اخیر آن دیگر بریدگی نمایشگر ندارند.

نظر شما چیست؟ منتظر خرید پرچمدارهای مجهز به ۲۴ گیگابایت حافظه رم‌ در اکوسیستم اندروید هستید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/28/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%DA%AF%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%86%DA%AF-red-magic-8s-pro-%D9%87%D9%85-%D8%A8%D8%A7-%DB%B2%DB%B4-%DA%AF%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8%D9%87/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا