اخبار فناوری

گوشی جدید ردمی با Snapdragon 8s Gen 3 در راه است: ردمی نوت ۱۳ توربو؟

ردمی اعلام کرد که برنامه‌ای برای رونمایی یک گوشی جدید با تراشه Snapdragon 8s Gen 3 دارد. ردمی هنوز نام این تلفن هوشمند را افشا نکرده است. اما گمانه‌زنی ها حاکی از آن است که این دستگاه می‌تواند Redmi Note 13 Turbo باشد.

گوشی جدید ردمی با تراشه قدرتمند Snapdragon 8s Gen 3 در راه است

ردمی نوت ۱۲ توربو در مارس ۲۰۲۳ با تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ معرفی شد. بنابراین، انتظار می‌رفت که جانشین این تلفن هوشمند، از تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ برخوردار باشد. با این وجود اما اطلاعات فاش شده اخیر نشان می‌دهد که ردمی نوت ۱۳ توربو از اسنپدراگون ۸ اس نسل ۳ بهرمند خواهد بود. در حال حاضر که ردمی اعلام کرده گوشی جدیدی را با اسنپدراگون ۸ اس نسل ۳ در دست توسعه دارد، احتمالا صحت داشتن این شایعه بیشتر شده است.

پوستر منتشر شده از سوی ردمی

در ماه می ۲۰۲۳، نسخه ری‌برند شده Redmi Note 12 Turbo با نام Poco F5 راهی بازار جهانی شد. بنابراین گزارش ها حاکی از آن است که Redmi Note 13 Turbo همانند نسل قبل در انحصار بازار چین باقی مانده اما با نام Poco F6 در سطح جهانی عرضه شود.

به غیر از این گوشی جدید ردمی، تأیید شده است که Xiaomi CIVI 4 Pro نیز از تراشه Snapdragon 8s Gen 3 بهرمند خواهد بود. در حالی که تاریخ رونمایی Civi 4 Pro برای ۲۱ مارس (دوم فروردین) تعیین شده، هنوز مشخص نیست که آیا گوشی جدید ردمی نیز در همان روز معرفی خواهد شد یا خیر. به محض اینکه هر گونه اطلاعات جدیدی در دسترس قرار گرفت، آن را با شما در مایفون مگ به اشتراک خواهیم گذاشت.

طراحی و تاریخ رونمایی شیائومی CIVI 4 Pro منتشر شد: دوم فروردین

نظر شما چیست؟ آیا Redmi Note 13 Turbo به تراشه قدرتمند Snapdragon 8s Gen 3 مجهز خواهد شد یا ردمی همانند نسل قبل به سراغ تراشه‌ای از سری ۷ کوالکام می‌رود؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/20/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-snapdragon-8s-gen-3-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-%D9%86%D9%88/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا