اخبار فناوری

گوشی تاشو تکنو Phantom V Yoga با ماژول دوربین و نمایشگر کاور دایره‌ای در تصاویر زنده فاش شد

پس از معرفی گوشی تاشو تکنو Phantom V Fold در نمایشگاه MWC 2023 و عرضه آن به بازار با قیمت رقابتی 1100 دلار، حال به‌تازگی تصاویر زنده از مدل جدید گوشی تاشو این شرکت با نام Phantom V Yoga با فرم صدفی فاش شده است که انتظار می‌رود در آینده نزدیک به‌عنوان رقیب سری گلکسی زد فلیپ سامسونگ معرفی شود. تصاویر زنده نشان می‌دهد که این دو دستگاه درواقع ساختار بسیار مشابهی دارند، اگرچه “V Yoga” ممکن است با نمایشگر کاور بزرگتر نسبت‌به Z Flip 4 و طراحی کاملاً متمایز با ماژول دوربین دایره‌ای در پنل پشتی عرضه شود.

گوشی تاشو تکنو Phantom V Yoga

تکنو پس از عرضه فانتوم وی فولد در نمایشگاه MWC 2023 از برنامه‌های خود برای پیشرفت در بخش گوشی‌های هوشمند رول‌شونده رونمایی کرد. بااین‌حال، پیش از معرفی این دستگاه، تکنو ممکن است در آینده از مدل جدیدتر گوشی تاشو خود در فرم طراحی صدفی رونمایی کند که به‌تازگی در تصاویر زنده فاش شده است.

Phantom V Yoga ظاهراً آماده تولید انبوه است و تصاویر زنده نشان می‌دهد که شباهت فراوانی به سایر گوشی‌های تاشو با فرم صدفی دارد؛ حداقل از نمای جلو. بااین‌حال، قضیه در پنل پشتی کمی متفاوت بوده و با یک ماژول دوربین بسیار بزرگ دایره‌ای طرف هستیم که یک نمایشگر کاور را نیز در داخل خود جای داده است.

گوشی تاشو تکنو Phantom V Yoga

گوشی تاشو تکنو Phantom V Yoga

نمایشگر کاور این دستگاه ممکن است تا حدودی شبیه Huawei P50 Pocket باشد، با این تفاوت که ابعاد آن احتمالا بزرگ‌تر از گوشی تاشو هواوی خواهد بود. با مشخصات دیگری مانند HIOS مبتنی‌بر اندروید 13، دوربین دوگانه 64 مگاپیکسلی و 8 گیگابایت رم با 256 گیگابایت حافظه داخلی، فانتوم وی یوگا ممکن است به‌عنوان رقیب جدی Z Flip 4 سامسونگ وارد بازار شود.

از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به نمایشگر اصلی با رزولوشن +FHD و تراشه مدیاتک Dimensity 8050 اشاره کرد که درحقیقت یک چیپست میان‌رده است. بر این اساس، V Yoga شاید ازنظر قدرت پردازشی نتواند زد فلیپ سامسونگ را شکست دهد، اما با توجه به قیمت احتمالی بسیار پایین‌تر آن، باز هم می‌تواند فروش خوبی را تجربه کند.

درنهایت، بازار گوشی‌های هوشمند تاشوی اندرویدی می‌تواند با عرضه چنین گوشی‌هایی در بخش میان‌رده و با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه، نظر کاربران را به خود جلب کند. امیدواریم تلاش Tecno برای آوردن فناوری به جریان اصلی با کنار گذاشتن پردازشگرهای پرچمدار از معادله، این بار بهتر پیش برود.

نظر شما درباره تصاویر زنده گوشی تاشو تکنو Phantom V Yoga چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/05/14/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D9%88-%D8%AA%DA%A9%D9%86%D9%88-phantom-v-yoga-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%A7%DA%98%D9%88%D9%84-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%88-%D9%86%D9%85%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا