اخبار فناوری

گوشی ارزان قیمت اوپو A78 5G با ابعاد 700 رسما معرفی شد

اوپو امروز رسما از گوشی ارزان قیمت 5G خود در مالزی رونمایی کرد. انتظار می رود این گوشی هفته آینده وارد بازار هند شود. گوشی ارزان قیمت Oppo A78 5G با تراشه معروف MediaTek Dimension 700 عرضه می شود و طراحی خاصی دارد.

گوشی ارزان Oppo A78 5G

به طور خلاصه، میان رده جدید اوپو دارای صفحه نمایش LCD بزرگ، چیپست مدیاتک مجهز به اتصال 5G، دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی و طراحی جالب است.

بیایید با طراحی شروع کنیم، جایی که گوشی هوشمند شبیه به Oppo 58 5G است که چند ماه پیش معرفی شد. این گوشی دارای یک ماژول دوربین در نیمه سمت چپ پشت با یک جزیره عمودی است که حدود نیمی از طول پشت را پوشش می دهد. در قسمت جلویی صفحه نمایش تخت با بریدگی قطره ای وجود دارد. این گوشی لبه های نسبتا نازکی دارد، اما چانه (حاشیه لبه پایین) نسبتا ضخیم تر است.

گوشی ارزان Oppo A78 5G

گوشی ارزان Oppo A78 5G

Oppo A78 5G این گوشی دارای صفحه نمایش 6.56 اینچی LCD است که وضوح HD+ و نرخ رفرش 90 هرتز را ارائه می دهد.در قلب این گوشی چیپست هشت هسته ای مدیاتک Dimensity 700 قرار دارد که با حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود. . همچنین دارای یک اسلات کارت microSD برای افزایش حافظه ذخیره سازی است.

محصول جدید Oppo دارای دوربین دوگانه پشتی است که توسط دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین عمق 2 مگاپیکسلی برای اجرای دستورات شما رهبری می شود. برای عکس های سلفی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو وجود دارد. در قسمت منبع تغذیه این گوشی یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 33 وات وجود دارد.

همچنین دارای اسکنر اثر انگشت در کنار دستگاه، اتصال 5G، جک 3.5 میلی متری هدفون و پورت USB-C است. این گوشی هوشمند دارای گواهی IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش آب است. در بخش نرم افزار، اندروید 13 با ColorOS 13 عرضه می شود.

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد قیمت آن وجود ندارد، اما باید حدود 200 دلار باشد. نظر شما در مورد گوشی ارزان قیمت جدید اوپو چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا