اخبار فناوری

کاربرد هوش مصنوعی سامسونگ در گلکسی S24 به چه مواردی مرتبط می‌شود؟

به نظر می‌رسد که سامسونگ برنامه ویژه‌ای برای استفاده از هوش‌مصنوعی در محصولات موبایلی آتی خود دارد. دیروز بود که این برند کره‌ای هوش مصنوعی مولد خود با نام Samsung Gauss را رسماً معرفی کرد. به عنوان یک مثال از کاربرد آن، امروز گزارشی داشتیم که می‌گفت هوش مصنوعی سامسونگ مکالمه تلفنی شما را به صورت آنی ترجمه می‌کند. حالا اما درباره چند کاربرد دیگر از هوش مصنوعی سامسونگ در گلکسی S24 گزارشی داریم.

کاربرد هوش مصنوعی سامسونگ در گلکسی S24

آنطور که پیداست سامسونگ به شکلی فعالانه تلاش دارد تا “هوش مصنوعی” را به یکی از فاکتورهای مهم انتخاب گلکسی اس ۲۴ توسط کاربران تبدیل کند. در دوره‌ای که اپل به ظاهر خیلی بی‌اعتنا به این کلیدواژه اساسی عمل می‌کند، کره‌ای‌ها فرصت را مغتنم شمرده و می‌خواهند رو این بخش کاملا تمرکز کنند.

هوش مصنوعی سامسونگ مکالمه تلفنی شما را به صورت آنی ترجمه می‌کند

همانطور که امروز در مایفون مگ برای شما نوشتیم، یکی از ویژگی‌های کلیدی Galaxy AI ترجمه تماس آنی با هوش مصنوعی است که انتظار می‌رود در جدیدترین گوشی‌های سامسونگ یعنی احتمالاً سری Galaxy S24، عرضه شود. این عملکرد نوآورانه به طور یکپارچه یک مترجم شخصی را در نرم افزار تماس سامسونگ ادغام می کند و نیاز به برنامه های شخص ثالث را از بین می برد.

این قابلیت ترجمه صوتی و متنی بی‌درنگ در طول مکالمه ارائه می‌دهد و ارتباط با متکلمین به دیگر زبان‌ها را آسان‌تر می‌کند. برای حفظ حریم خصوصی مکالمات، Galaxy AI کاملاً روی دستگاه کار می کند.

چند قابلیت هوش مصنوعی  در گلکسی اس ۲۴

چند قابلیت هوش مصنوعی در گلکسی اس ۲۴

اما این هوش مصنوعی به همینجا محدود نخواهد شد. بر اساس گزارشی از یک منبع قابل اعتماد درباره اخبار سامسونگ، چندین کاربرد دیگر از هوش مصنوعی در سری Galaxy S24 ارائه خواهد شد.

احتمالا این کاربردها شامل موارد زیر خواهد بود:

  1. ۱- خلاصه گزارش
  2. ۲- بهترین عکس دوربین
  3. ۳- دستیار صوتی هوشمند جدید به جای Bixby (یا بهبود همین Bixby فعلی)
  4. و عملکردهای فراوان دیگر …

همچنین گفته می‌شود که این هوش مصنوعی در بطن One UI یکپارچه می‌شود و صرفا به یک دستیار صوتی مانند بیکسبی متکی نخواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید “هوش مصنوعی” می‌تواند برنامه فروش بیشتر سامسونگ برای Galaxy S24 را محقق کند؟ احتمالا کم‌کم این ترند به گوشی‌های میان‌رده کلیدی این شرکت نیز اضافه و رفته‌رفته به تمام محصولات راه پیدا کند.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/09/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF-%D9%87%D9%88%D8%B4-%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%AF%D8%B1-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-s24-%D8%A8%D9%87/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا