اخبار فناوری

پیکسل ۸ پرو گوگل را در رنگ سبز نعنایی ببینید

قرار است که فردا رنگ سبز نعنایی پیکسل ۸ پرو معرفی شود. گوگل چند روز پیش فاش کرده بود که رنگ جدیدی از Pixel 8 Pro با نام Minty Fresh در راه است. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

رنگ جدید پیکسل ۸ پرو Minty Fresh (نعنایی تازه) نام دارد

تنها یک روز مانده به رونمایی از رنگ جدید سبز نعنایی پیکسل ۸ پرو، افشاگر معروف اطلاعات یعنی ایوان بلس، تصویر رسمی این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشت. این تصویر فاش شده، رنگ Minty Fresh پیکسل ۸ پرو را نشان می‌دهد. پنل پشتی این دستگاه جدید به رنگ سبز روشن است. ماژول دوربین نیز رنگ تازه‌ای به خود گرفته است. حتی والپیپر و تم گوشی نیز سفارشی سازی شده و مطابق رنگ جدید است. هنوز اطلاعاتی درباره قیمت و دردسترس بودن پیکسل ۸ پرو سبز نعنایی، منتشر نشده است. انتظار می‌رود که اطلاعات مذکور، فردا و طی مراسم رونمایی اعلام شود. این تلفن هوشمند پرچمدار گوگل تاکنون در رنگ های مشکی، آبی و کرم عرضه شده است.

رنگ سبز نعنایی Pixel 8 Pro

پیکسل ۸ پرو دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با وضوح ۳۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و رفرش ریت تطبیقی ۱۲۰ هرتزی است. این نمایشگر توانایی تولید حداکثر روشنایی ۲,۴۰۰ نیت دارد. این دستگاه از استاندارد IP68 برخوردار بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. تراشه Tensor G3 نیروی پردازشی مورد نیاز Pixel 8 Pro را تأمین می‌کند. گران قیمت‌ترین نسخه این تلفن هوشمند دارای ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی است. همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، باتری این گوشی پرچمدار ظرفیت ۵,۰۵۰ میلی‌آمپری داشته و توسط آداپتور ۳۰ واتی شارژ می‌شود. سه لنز دوربین در قاب پشتی Pixel 8 Pro دیده می‌شود. دوربین اصلی از سنسوری با وضوح ۵۰ مگاپیکسل برخوردار است. دوربین های دیگر از نوع اولتراواید و تله فوتو هستند و هر دو آنها وضوح ۴۸ مگاپیکسلی دارند.

پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو گوگل با تراشه تنسور G3 رسما معرفی شدند

نظر شما درباره رنگ نعنایی تازه (Minty Fresh) پیکسل ۸ پرو چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/01/24/%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-%DB%B8-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D8%A8%D8%B2-%D9%86%D8%B9%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%A8/

Updated: 2024-02-17 09:28:31

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا