اخبار فناوری

پوستر رسمی سامسونگ برای گلکسی A54 را بررسی کنید

ما شایعات مختلفی در مورد گلکسی A54 و A34 دیده و شنیده ایم. به تازگی پوستر رسمی سامسونگ برای گلکسی A54 دیده شده است که تایید کننده برخی اطلاعات قبلی در مورد این دستگاه است.

تریلر گلکسی A54

همانطور که انتظار داشتیم، عرضه گلکسی A54 5G نزدیک است. پس از مشاهده تصاویر رسمی و لوازم جانبی گوشی، اکنون تصویری از دستگاه در وب سایت رسمی مشاهده شده است که برخی از ویژگی های بارز گوشی هوشمند را نشان می دهد.

وب سایت سامسونگ اکنون یک بنر تبلیغاتی دارد که نشان می دهد گلکسی A54 5G به زودی عرضه می شود. در این تیزر به طراحی دقیق گوشی، عملکرد 5G و دوربین های درجه یک نیز اشاره شده است. طبق اطلاعات موجود در وب سایت، سامسونگ برای خرید این گوشی نیز پیشنهادات جذابی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

این شرکت کره ای همچنین وعده نمایشگر شفاف و روان با جزئیات واضح را برای گلکسی A54 داده است. این احتمالاً مربوط به صفحه نمایش 2x Dynamic AMOLED است که با وضوح +FHD و نرخ رفرش 120 هرتز ارائه می شود.این وب سایت همچنین به قابلیت های OIS و Nightography دوربین برای ثبت تصاویر واضح تر در شرایط نور کم اشاره کرده است.

در این تیزر تگ های مشکی و بنفش گلکسی A54 به چشم می خورد. رنگ هایی که قبلا دیده بودیم و گزینه بنفش ممکن است رنگ خاص او امسال باشد. یکی دیگر از رنگ های خاص گلکسی A54 احتمالا لیمویی خواهد بود.

طراحی دوربین گلکسی A54 و A34 مشابه سری گلکسی S23 خواهد بود

از دیگر جزئیات ذکر شده در وب سایت سامسونگ می توان به باتری بادوام و پردازنده قدرتمند با اتصال 5G اشاره کرد. افشای اطلاعات قبلی نشان داد که دستگاه دارای چیپست Exynos 1380 و باتری 5100 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 25 واتی خواهد بود.

این دستگاه احتمالا دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض، یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی خواهد بود. انتظار دارید که با استفاده از دوربین های جلو و عقب قادر به فیلمبرداری 4K 30 فریم بر ثانیه باشد. همچنین دارای سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش، بلندگوهای استریو و استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب خواهد بود.

تاریخ معرفی سامسونگ گلکسی A54 و A34 احتمالاً 24 مارس 1401 خواهد بود.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر عرضه گلکسی A54 هستید؟ تا اینجا گفته شده است تاریخ معرفی گلکسی A54 و A34 سامسونگ احتمالا 24 مارس 1401 خواهد بود. متاسفانه، احتمالا قیمت گلکسی A54 نیز افزایش یابد. انتظار می رود این دستگاه در کنار دیگر عضو مقرون به صرفه خانواده گلکسی A 2023 یعنی گلکسی A34 عرضه شود.

آیا قیمت گلکسی A54 و A34 سامسونگ افزایش می یابد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا